Babygym

sjukesøster

Forumet er livet
Noken e vogngal men ej e babygym gal [:D] vil gjerne sjå bilde av babygymmane dåkka [:D]

jeg har denne

er kjempe fornøyd med den også

Her er Tobias sin babygym. Han elsker å ligger der å leke [:D]

ORIGINAL: sjukesøster

Noken e vogngal men ej e babygym gal [:D] vil gjerne sjå bilde av babygymmane dåkka [:D]

ikke om babygym men, så fin signatur du har sjukesøster :) Herlige bilder av Fredrik Andre :)

Her er Malin sin [:D]

liksom det går i rosa hos deg pandanita[:D]
Hadde jeg hatt jente hadde ALT vært rosa, jeg eeeeelsker rosa :P

Åja, her går det i masse rosa hehe[:D] Synes rosa er kjempe søtt[:D]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Fisher Price Precious Planet.

Han liker veldig godt å prate med den personen i speilet. [8D]

vi har å den. blir litt sprø av den isbjørnen som ikke spiller musikk når han leker med den, men straks vi går over gulvet begynner den[8|][8D]

ORIGINAL: tessa23

jeg har denne

Har den sånn pute som de kan ha under armene når de ligger på magen? Ser sånn ut foran der...? Snuppa mi liker ikke å ligge på magen, tenkte det kunne hjelpe med en sånn.. Prøvd med tepper og div, men funker ikke.. Hvor er den fra?

Denne

Og denne : http://www.br-leker.no/produkt/bellino-babygym-2/

ORIGINAL: Una84

jeg har denne

Har den sånn pute som de kan ha under armene når de ligger på magen? Ser sånn ut foran der...? Snuppa mi liker ikke å ligge på magen, tenkte det kunne hjelpe med en sånn.. Prøvd med tepper og div, men funker ikke.. Hvor er den fra?

du kan sikkert ha den under armene eller brystet også, gullet mitt ligger bare på rygg grunnen stramme muskler i nakke og rygg så har ikke testet ut den på andre måter enn hodepute[:D] de selger den på ringo viss du lurte, men har den sikkert mange andre steder også[;)]

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=636932&b_kid=555840

Vi har denne, veldig fornøyd. Har hengt et par leker til på den[;)]

jeg har denne

vi har også denne.. Den er suuuper:)

jeg har denne

Thea har en lignende en og hun fantes ikke intressert [8|]
Så jeg har en kjempebillig en:

Denne har vi, og er veldig fornøyd :)

Har en hoppestol også, for mini er ikke så lett å underholde alltid ;) Han elsker å hoppe!

Kjøpte den på en lekebutikk, de har den flere steder.. Koster 1500 kr.. Så var dyr nok, men absolutt verdt det ;) Mange leker, og mye forskjellig musikk og lyder :) Og setet kan snus helt rundt

ORIGINAL: maiken87

ORIGINAL: sjukesøster

ikke om babygym men, så fin signatur du har sjukesøster :) Herlige bilder av Fredrik Andre :)

Tusen takk, e Lindkva som he laga den [:)]

Snuppa har der her:

Hun elsker den[:)] Har tatt av den dumme apekatten nå, for vart driitlei av de sangen som kom hver gang snuppa sparka borti[8D] Hehe... Er så morsomt å se hvordan hun har utvikla seg, før bare lå hun der og sprella, nå tar hun bevisst etter lekene og putter de gjerne i munnen[8D] Først var speilet favoritten, så var det den løverangla, og nå er det det bladet som er aller morsomt, for hu har funni ut at det kommer så fin lyd når hu klemmer på det[:D] Hehe...

ORIGINAL: Tananka

pandanita... NYDELIG SIGNATUR!!!!! <3

Ååå, tusen takk!!![:)][:)]

Back
Topp