Tenker å bruke vippestol fra dag en til å sitte i når jeg er i dusjen ol.. Babygym tar vi i bruk når hun er stor nok til å ha skikkelig kontroll på syn og hender
Her har vi babybjørn vippestol, som jeg bruker litt nå og da. Ikke så lenge av gangen. Kanskje 5-10 minutter, og noen ganger litt lengre. Men er jo best å ligge på ryggen da. Har også en babygym stående oppe. En med jungelmotiver, som han kan bruke til han kan sitte
jeg har brukt vippestolen et par ganger, rett og slett for å prøve å venne han litt til den.. den har liggestilling, så ikke noe spesielt belastning på hofter.. han har sittet i den noen få minutter...
babygymmen har jeg nå kjøpt, og han har ligget der i går og i dag en liten stund.. han ser ut til å like den, og peiver med hender slik at et par av lekene som henger ned rører på seg.. er nok ikke bevisst peiving, men lyd og bevegelse blir det i tillegg har vi hatt litt rygg trening, altså at han har ligget på magen, noe som førte til en heftig bæsjebleie fordi han fikk ut luft