Babygym og vippestol

Meterem

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Hvor mange uker tenker dere at babyen skal være før dere finner frem babygym og vippestol?
Husker ikke helt når jeg introduserte det for storesøster...
 
Babygym når mini begynner å bli interessert :) Vi har uro over stelleplassen, så var lett å se når leker begynner å bli spennende. Min er straks 7 uker nå og kan ligge litt under babygym og kose seg, og sitter litt i vippestol. Var kanskje rundt 4-5 uker de første gangene? Vippestolen står på badet da, brukes til når jeg er på do eller skal dusje, evt hjelpe storebror på badet når jeg er alene hjemme med dem :) Begynt såvidt de siste dagene å sitte i newborn-setet til stokkestolen når vi spiser :)
 
Hvor mange uker tenker dere at babyen skal være før dere finner frem babygym og vippestol?
Husker ikke helt når jeg introduserte det for storesøster...

Mini er 6 uler nå og siste uken har jeg begynt å sette ham i vippestol på kjøkkenet når jeg lager mat. Det er veldig praktisk, og han liker seg godt oppi der. Babygymmen har vi funnet frem, men ikke prøvd den ennå.
 
Mini er snart 8 uker og ligger fint på babygymen en stund mens jeg rydder litt eller går på do eks. Tok den frem for 2 uker siden ca. Vippestol har vi ikke handlet inn enda, men tenker den hadde vært fin å bruke nå fremover. Når vi spiser middag og han er våken sitter han i newborn setet sitt på Stokke stolen, han liker veldig godt å komme litt i høyden å få sett seg rundt:)
 
Lille her er 5 uker og vi har brukt vippestol litt i den siste uka. Har den på laveste høyde og bruker den ikke mer enn Max 5 min omgangen. Babygym en har jeg framme, men han har ikke vist noen større interesse for den enda.
 
Sniker litt fra august-forumet, siden min ble født 31/7 og ikke i august:).
Min gutt ligger på babygymmen i 10-15 min et par ganger hver dag. Snur han i mageleie av og til for å trene nakken. Vippestolen er han ikke så glad i enda, jeg mistenker at det er på grunn av selene. Også derfor bruker vi ikke Newborn-setet enda. Jeg legger han på gulvet på et tykt og mykt teppe hvis jeg må på do. Dusjingen er en annen historie:joyful:. Sjelden og rask affære når mannen er hjemme og kan bistå.
 
Back
Topp