Babygym og vippestol

LuringNr3

Gift med forumet
Hvilken babygym og vippestol har dere til nurkene? Eller har dere ikke kjøpt inn enda? :)

Vi har kjøpt denne vippestolen, som er det eneste "nye" hun får :p Resten får hun etter storebror eller er kjøpt brukt :)

FISHER-PRICE-Discover-N-Grow-Comfy-Time-vippestol-412175-955142.ashx
 
Vippestol,ja,det har jeg glemt...finner ikke vår gamle,tror den er gitt bort..hvor kjøpte du denne da?:)
 
Vippestol har vi etter storesøster. Helt vanlig en fra BabyShop.

Babygym lånte vi bare til storesøster, så der må vi nok kjøpe en. Hvilken aner jeg ikke, for det har jeg faktisk ikke tenkt på før nå.
 
Her har vi arvet en Fisher Price elektrisk vippestol m/musikk og div tilbehør :)
 
Har arva en BabyBjørn vippestol, helt lik type som den jeg brukte som baby :) har ikke kjøpt babygym, det er en av de tinga jeg har satt på ønskeliste. Synes Rett Start sine med Pingu- eller Mummi-motiv er fine, har de på Jollyroom...
 
Oss kjøpte d til snuppa når ho va lita, babygymmen e kjøpt på Br leker å vippestolen e samme så du he men den eldre modellen:) kjøpt i 2009 da:)
 
Her blir det babybjørn vippestol etter storebror :) baby gym har eg ikkje bestemt meg for... :p
 
Vi har kjøpt en Lamaze babygym, veldig skarpe og fine farger. Likte den kjempegodt. Vippestol fikk vi av moren min. En beige med stativ. Kan taes av å brukes som en vanlig stol også. Den har musikk og forskjellige funksjoner :) kjøpte den på babyshop
 
Babybjørn sin vippestol,arvet etter storesøstrene:) har slik leke som feater på stolen og:)
Babygym har vi en vi kjøpte til storesøster på brnashus,rosa med dyr på.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Ikke kjøpt noe, men har vippestol fra snuppa. Ca den samme grønne du har :)
 
Vi fikk baby bjørn vippestol av min svigerinne til jul. Angående babygym ønsker jeg meg en søt en fra bambina.no.
 
Vi har en babybjørn vippestol etter storebror. Vært veldig fornøyd med den:) Vet ikke hvilket merke babygymmen har, men det er en helt vanlig, enkel en fra lekebutikken, også etter storebror:)
 
Vi har både babygym og vippestol etter Mina. Babygymen er faktisk den fra IKEA. Mina ELSKET den.. Vippestolen er fra Koelstra (samme som vognen vår) og er kamofarget (den BANKET mannen gjennom ;) ) Passet ikke så bra til at lita søt jente, men nå kommer den til sin rett ;)
 
Back
Topp