Babygym og leker

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Hvilken babygym har dere, og har dere noen leker som slår an?

Jeg leter etter en fin babygym, for synes så mange ser så fæle ut :p

Har litt rangler og bamser og litt forskjellig her, men ser etter nye fine leker til småen :) Foreløpig er det ting som henger over der han ligger som slår an, det er visst veldig interessant å se på og dulte borti :)

Skal også gå til innkjøp av babygym nå. Enig med deg at mange er litt glorete.
Interesserer seg foreløpig bare for rangla over stellebordet, så håper en babygym kan ha samme effekt :-)

Tror jeg kommer til å gå for en fra skip hop :-)

Vi har den her fra mummi (kjøpt på Ellos) og frøkna elsker den :) Hun er 6 uker i dag og vi har brukt den fra hun var 2 uker. Den ligger i lekegrinda og der koser hun seg på morran. Stinky figuren er mest populær ;)
1401966525330.jpg

Har lånt av søsteren min, usikker på hvor den er fra da den er 3 år gammel. Men en fargerik ball som klirrer, enn tøy-mus som vibrerer om hun drar i den og en sommerfugl som knitrer og har lydeffekter (bla. en kort melodi) henger på:)
Hun griper ikke etter lekene enda, men kan studere dem en stund før det blir mer interessant med noe annet...:P

Har en babygym med smurfer og en med diverse dyr i campingvogna:) må ut å få kjøpt noe mer. Tenker på et speil med hjul, noe å bite i og rangle hvertfall:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sniker fra mars. Har ABC fra skip hop, og den er kjempepopulær her:)

Har 2, en i lekegrinda som jeg ikke husker hvilket merke er(fått i gave), men ganske enkel og fin, populær:).. Har også en fra fisher price etter storesøster, som jeg fant frem i dag, usikker på om lillebror liker den enda, men var veldig populær hos storesøster:)..
Men skulle jeg kjøpt ny nå, tror jeg faktisk at jeg hadde gått for en sånn helt enkel en, med bein på hver side, og en stang imellom som leker henger ned fra, som man bare kan plassere over der baby ligger, og flytte enkelt rundt som det passer seg (dårlig til å forklare, men sånn "gammeldags" :p).. Syns de vi har nå, som må brukes med teppe som hører til tar så stor plass, å er styrete å rydde bort..

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Har en fra Tiny Love, ganske glorete, men storesøster elsket den og den faller i smak hos lillegutt også og det er det viktigste.

Og største lekesuksessen er vel en sju-åtte ringer i spreke farger som kan hektes sammen på ulikt vis, bruker den på lekegymmen for å få lekene i passe høyde, er også fin å slå borte evt holde fast i.

Det er ofte de babylekene i sterke farger som de liker best. Vi synes sikkert det er fint med leker i søte pasteller, men babyene foetrekker grønt, gult, rødt og blått.
Her er vår:

Vedlegg

• 1402005635803.jpg
    1402005635803.jpg
    70 KB · Visninger: 85
Emma elskr den fra fisher price md piano i fotenden :-) de me lite skarpe farger slår ikke så godt ann!

Vi har den her fra mummi (kjøpt på Ellos) og frøkna elsker den :) Hun er 6 uker i dag og vi har brukt den fra hun var 2 uker. Den ligger i lekegrinda og der koser hun seg på morran. Stinky figuren er mest populær ;)
Vis vedlegget 64170
Denne har vi også. :)
Storesøster var nok litt større enn 6 uker før hun syntes det var stas å ligge i babygymmen, men etterhvert var det tipp topp. :)

Har enkelt og greit kjøpt den fra ikea, i tre med treleker. Lillegutt liker den kjempegodt, og får godt tak når han sitter i vippestolen :-)

http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70108177/

leka-babygym__83080_PE209218_S4.JPG

Vi fikk en av en nabo i hard plast.
Og nå titter jeg etter en brukt en i stoff på finn.no ;)

Da har vi kjøpt brukt tiny love babygym.
pTRU1-2787604dt.jpg

Har prøvd den en gang og den falt i smak :) Spennende med speil ;)

skip-hop-treetop-friends-babygym.jpg

Jeg har kjøpt denne, skip hop treetop. Den er helt super! Babyen liker den kjempegodt. Men den var dyr....

Her er det kun de som spiller musikk som gjelder! Har en matte fra tiny love (650 kr) og det er bare sola som spiller som er interessant. Kjøpte et musikk spill (simba toys?) med sommerfugler som henges på voggen, 99 kr og hun hyyyler av begeistring og gir klar beskjed om å trekke den opp igjen. Og "mamma synger hakkebakkeskogen" slår også veldig godt an (0 kr)

Back
Topp