Babygym-når?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg lurer på hvor gamle bebisene deres er/var da dere introduserer babygym?:)
Weeeee:D:D

Begynte med babygym til storesøster da hun var en 10-12 uker eller noe. Hun ble veldig lett overstimulert så derfor ventet vi såpass lenge ;) Vet ikke hvordan det blir med lillebror, men venter nok en god stund enda. Må nesten bare se han litt an :)

Lille på 3 uker ligger på en slik innimellom,et teppe med to bøyeler på kryss(og tvers) over som det henger 4 dyr på. Ikke at hun bryr seg om det eller skjønne noe,men tenker det er greit og prøve innimellom så blir hun vant med det .

Nr 2 var hel rundt 3-4 uker når jeg tok del frem..og hun lå en stund å så på dette :)

Vi tok frem først nå, og han er 9 uker på mandag. Og da har vi bare en enkel en med svart, hvitt og rødt så han får studere kontraster. :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg har babygymen oppi en grind så når lille var bare et par uker la jeg han oppi noen min, og selve babygymen bryr han seg ikke med MEN en ball som henger over han fikk han den store stirren for, og han kan han nå kose seg med den i et kvarter (6 uker nå). Smiler og pludrer fornøyd da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ok! Venter vel 1-2 uke til da iallefall...han er jo kun 5 dager i dag:)

Ok! Venter vel 1-2 uke til da iallefall...han er jo kun 5 dager i dag:)

Du ser ann på barnet ditt om det virker veldig nysgjerrig og følger mye med.. var da jeg tok dette frem :) men skjønner du er utålmodig :P

Back
Topp