babygym/leketeppe

Vi har dette fra Tiny Love:

den er med musikk av to typer, lys, følebrett slik at musikken kun settes på når de slår et sted, knitreområder på teppet og avtagbare leker.

ORIGINAL: InaM

Vi har dette:

Den har vi også[:)]

Kjøpte på Ikea, som ikke var så dyrt.
Gidder ikke bruke MYE penger på noe de ikke bruker så lenge [:)]

Vi har et leketeppe fra IKEA, så har vi sånn lekestativ med masse leker på som hun har over seg.. så har vi sånn pulsespill leke matte [8D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

den er med musikk av to typer, lys, følebrett slik at musikken kun settes på når de slår et sted, knitreområder på teppet og avtagbare leker.

Denne har vi også - veldig fornøyd med den [:)]

Tror det er Bellino sin med en sol som svirrer frem og tilbake med en terrorsang[:o][8D]Har ikke bilde.Og så henger det noe annet rangel ved siden av.Tuppa er småinterressert,storebror er mer overbevist[:D]

har denne, men han er null interessert i den:

Har også en sånn skikkelig billig plast leke-stativ som vi setter over han, og den digger han skikkelig, men finner ikke bilde av den noen steder.

(har stjålet bilde fra en annonse, så håper ingen plutselig kjenner igjen gardinene sine[8D])

Vi har ikea teppe med enkel lekestativ i plast over (fåes kjøpt på sparkjøp) og han elsker begge[:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

vi også, bare i rosa=)

leketeppet jeg har er et lappeteppe som ei som mamma kjenner har laget(utrolig nydelig!!) og den har jeg i bunn av babtgymmen(jeg syns liksom ikke knall grønt er så lekkert jeg..hehe) og babygymmen jeg har har jeg fått av mamma'n til ei barndomsvenninne, og den er fra IKEA, helt grei:) kan jo henge nye ting på den hvis han blir lei..

ORIGINAL: monaa83

Tror det er Bellino sin med en sol som svirrer frem og tilbake med en terrorsang[:o][8D]Har ikke bilde.Og så henger det noe annet rangel ved siden av.Tuppa er småinterressert,storebror er mer overbevist[:D]

Denne har vi og, kunne med fordel ha lavere musikk og alternativt bare lys for både viog magnus blir litt slitne av den evige musikken. Bruker den endel uten lyd og lys da. Han elsker sola[:)]

Har også et leketeppe med "tummen" kjøpt i sverige. Den har sånne kryssende bøyler med leker hengende og følesoner diverse steder. Ikke så mye brukt enda da lekene henger høyt og han ikke har begynt å ta etter ting enda.

Hos oss er det gulvtrekk, så unngår å legge han på gulvet enda, derfor vi kjøpte terrorgymmen så han kunne ha den i senga vår[;)]

Vi har fisher price 1-2-3 rainforrest musical (eller noe sånn. Får ikke til å legge ved bilde). Syntes denne var så fin til å ligge på magen også. Denne har han likt kjempegodt til nå, men begynner å bli litt lei den. Er ikke med noen ekstra leker å bytte med, så må finne noe selv. Og det er litt vanskelig siden det bare er to korte "tau".... Men er ellers veeldig fornøyd med den. Kosta 800,-

Back
Topp