Babygym/leker??

feb&mars

Elsker forumet
Når begynner dere med dette!? Han e 7uker imorgen, Kjøpte en babygym og noen fisher price babyleker idag, er det for tili å intrudusere han for disse?! Dumt om han skulle bli lei av de til han blir stor nok til å interessere seg for de evnt!

du kan bare begyne med det nå[:)] Jeg har tatt i bruk babygym da gutten var 4 uker gammel

Jeg tror du kan legge han under baby gymmen litt :) kanskje ikke så lenge om gangen men litt og litt [:)]
snuppa her ligger å ser på uroen sin som henger over sengen nå og hun er heeelt stille med store øyne [:D]

Er han interresert da??! hvordan er det med leker?

Baby er 7 uker i dag, fikk babygym ved 4 uker. Idag oppdaget hun den liksom, og glodde etter lekene og et speil [:)]

en venninne anbefalte å begynne med bare én leke på babygymmen. så da kan du jo bare variere etter hvert. [:)]

Vi begynte å legge ham under babygymmen da han var rundt 4 uker, men det var først da han rundet 8 uker at han begynte å interessere seg for den. 

skal ta den fram idag tenkte jeg.. har ikke plass i stua til å lagre den, så har ikke giddet å ta den fram enda. men skal bære den på gjesterommet som er i samme etasje når den ikke er i bruk..

Vi har brukt det en god stund og hun digger det. Snakker som en foss med lekene. Tror ikke de blir lei av lekene, det blir vel mer en god gammel kjenning som henger der.

mathas er 6 uker og han ligger å prater og slår i babygymmen i 1 time hver morgen [:D] han stortrives i vippestolen og har brukt den i 2-3 uker. de første gangene lå han bare å så på lekene, men nå veiver han ut med armene og prater til klovnene som henger der. vi begynte også med bare en leke og har nå begynt med 3 leker. den ene leken flytter vi også over til bilstolen når vi skal ut og kjøre.

to små nysgjerrige katter :)

Jeg la snuppelura vår under babygymmen nå for ca en uke siden. Hun elsker den, og smiler så fort hun får se at den sola som henger på rører på seg. Storkoser seg under den :)

Kan nok hende jeg får lagt henne i egen seng også om jeg har sånn uro.. hmm[8|], det må jeg skaffe meg :D

Back
Topp