Babygym/lekematte

lørdagsbarn

Glad i forumet
Når begynte dere å bruke babygym? Og evnt legge de på lekematte på gulvet?

Vi legger de i sofaen når de skal ligge på magen å øve på å løfte hodet.
Utenom det ligger de i vugga og sover eller så ligger de hos meg/pappa'n.

De er 6 uker :happy:

Har brukt den siden han ble født :) han ligger å pludrer for seg selv når jeg lager mat eller gjør andre ting. Øver på å løfte hodet når han ligger på brystet mitt for det meste. Noen ganger på lekematta :) han er 8 uker

Har brukt den siden han var 5 uker tror jeg. Har alltid likt seg under der. Nå prater og gliser han som bare det under gymmen. Blir fort lei da (15-20 min) :P

Vi har brukt den fra ca 5 ukers alder. Magetreninga skjer for det meste på brystet vårt eller på stellebordet, men nå som hun er mer våken så digger hun babygymen. 9 uker i dag.

Vi har brukt babygym siden ca uka etter vi kom hjem fra sykehuset etter fødsel. Hun kan ligge der lenge og ta etter lekene sine. Hun ber om å ligge der, og kan ligge der til hun blir sulten eller trenger bleieskift.

Lille har brukt babygymmen et par uker, hun er snart 7 uker nå :happy: Fikk beskjed av manuellterapeut om å ha henne på litt hardere underlag enn sofa innimellom, så da ligger hun der av og til. Hun kikker en del og virker fornøyd, ligger også sammen med henne og prater med henne :happy:

Har brukt den siden han var 4 uker :) veldig fornøyd med å ligge der :)

Fra 4 uker mener jeg å huske...

Vi startet rundt uke 3 noe forsiktig!! Men han blir veldig fort sint, regner med han blir sliten! Vil da opp og kose! Stresser ikke med d! [emoji4] legger han ofte på magen på stellebordet- vaskemidlene er fine å se på visstnok! [emoji23]

Har ikke pakket ut babygymmen enda, kanskje jeg skal finne den frem;)

Øver på å løfte hodet på meg/pappaen og på stellematta

Har glemt babygymen, den ligger på loftet:p

Hun liker ikke å ligge alene forløpig, lar jeg henne ligge alene når hun er våken så gråter hun med en gang.

Men hun har kolikk da.

Skal begynne med babygymen når hun vil ligge alene:)

Hun liker ikke å ligge alene forløpig, lar jeg henne ligge alene når hun er våken så gråter hun med en gang.

Men hun har kolikk da.

Jenta mi på 8 uker ligger ikke alene. Men hun storkoser seg når jeg ligger ved siden v henne og vi har på spilledåse. Det er skikkelig koselig. Du kan jo prøve? :)

Vi begynte forsiktig med babygym ved åtte uker. Ligger der kort av gangen (5-10 min). Begynner fort å hikke. Ligger mest på magen på brystene våre

Jenta mi på 8 uker ligger ikke alene. Men hun storkoser seg når jeg ligger ved siden v henne og vi har på spilledåse. Det er skikkelig koselig. Du kan jo prøve? :)

Hun er ikke rolig med mindre hun ligger oppå en av oss eller hun blir bært :p Hun er 7 uker.

De 2 andre hadde ikke kolikk, så det var en annen sak:)

Men hun har kolikk da.

Å, sånn er jenta mi også! Tror ikke hun har kolikk, men er veldig sosial!
Jeg skal ut og kjøpe babygym snart, men tror nok hun vil jeg skal leke sammen med henne! Hehe.

Back
Topp