Babygym/lekematte ??

Charline1985

Forelsket i forumet
Hei vi har en baby gym som er kjempe gammel og den spiller ikke noe musik å er ikke spenende i det heile, han gråter bare når jeg legger han ned der, men hva hos ei vennine og hun hadde en som spilte musikk osv osv, å dah lå han der i 1 time plus han sovnet litt også, med andre ord han STOOOR koset seg, men hun kjøpte den bort i statene. Så det jeg lurer på, noen som vet om noe bra Babymatter/Babygym ?? og hvor man kan kjøpe det, vil helst i butikk, liker ikke å bestile på internett...

Vi kjøpte vår på Barnas Hus! De hadde mange forskjellige :)

oki, koster dem mye der??

Vi fikk en fischer price babygym til jul, den har et piano i enden som lillemann spiller på med tærne :-) Det koster 650kr på toys r us...

Jeg kjøpte en kjempe fin på barnas hus :) Som spiller musikk, og leker som lager lyder hvis ho slår på de. Ho elsker den, og kan ligge der leenge, og ho elsker å slå på den ene leka som lager mest lyd. Den kosta -799 mener jeg.. Litt dyr, men angrer ikke på at jeg kjøpte den, da den har vært verdt det :)

Der kan ho også ligge mens jeg sminker meg og ordner meg på badet hvis vi skal noe :)

Takk for fine og gode tips, no er jeg ferdig stelt og klar til å reise på Barnas Hus :))))) ess litt penger må vell ofre litt :)))) Synst det meste til baby er litt dyrt jeg, så har vell blitt litt vandt med det :))) hahah :))

Ja, da har du sikket funnet ut av det, men i tillfellet så lå de på mellom 600 kr og 1000 kr :)
Og ja, alt til barn er dyrt :P

Vi har fått låne en som heter Rain Forest (Fisher Pricec) fra noen venner. Vet ikke hva den koster da, men lillemor digger den. Hun ligger under og snurrer på lekene så musikken spilles i ett sett :)

Vi har denne :-) Spiller musikk i 10min-15min.. har ikke helt tatt tiden, men den er ganske grei altså. Brukt den til begge ungene :-)

Me har ein heilt enkel babygym i plastikk med forskjellige figurar, ingen lyder eller musikk. Veslejenta kånns leikar med den når ho sitter i vippestol eller leikegrind eller gymmatte. Siste 14 dagane har ho sitte eller ligge ei god stund og "holdt" i leikene som heng ned og ho betraktar dei veldig. Den kosta 99 eller 199 i 2004, i ein leikebutikk.

aaashild skrev:
låner en fisher price gym nå, helt til søskenbarnet til minstemann kommer i mars, så må finne en selv snart, og har falt helt for denne :
http://www.skiphop.com/product/treetopactivitygym.html
men den er så dyr!!! 999 kr..
funnet den billigere på amazon og ebay, men sender ikke til norge .. :( så får se hva vi finner på !

Den så jeg på barnas hus før jul, da jeg kjøpte babygym.. Er ikke sikker på om den er der ennå da. Da var den på tilbud, husker ikke prisen, men mindre enn 999 kr.

Back
Topp