Babygym eller vippestol

Tiemi

Flørter med forumet
Babygym, vippestol eller begge deler...? Hadde egentlig tenkt til å bare kjøpe babygym, men nå lurer jeg på om det er lurt med en vippestol også.. Hva er deres erfaringer eller hva har dere tenkt til? Forslag til babygym og vippestol? Har sett på tiny love princess babygym, vippestol vet jeg ikke men helst med vibrering hvis jeg først skal kjøpe :)

Ja takk, begge deler :) Har en helt vanlig Babybjørn vippestol og en Pingu babygym fra storebror var baby og var veldig fornøyd med begge deler. Babygymmen syntes han var gøy fra han var bare noen uker gammel. I babygymen kan de jo ligge på rygg og på mage så lenge de vil, mens de jo helst ikke skal sitte så lenge av gangen i vippestol. Vippestol er veldig kjekt når de skal begynne å spise litt fast føde, før de kan sitte i tripptrapp. Hmmm, på den annen side får man jo kjøpt babysete til tripptrappen, så den dekker nok kanskje vippestolbehovet.

har begge deler, på førstemann var babygymmen elska og vippestolen hata.. han nekta å sitte i den... så vi får se hva lillebror syns ;)

begge deler her og :) babystolen er kjekk å bruke når en skal mate tenker jeg, etterhver som ho blir større og mer aktiv.. men og for å sette ungen ned om en skal gjøre noe.. kommer så klart ann på om ho liker å sitte i den da :P men jeg får vippestol, så da er det bare å prøve.
jeg kjøpte min babygym på europris faktisk, sist uke :) syns den var veldig søt :D og ikke så dyr ;)

Ja takk, begge deler her.  
Vi har brukt begge deler til begge barna og føler at de dekker ulike behov. Vippestolen har jeg bl.a brukt en del når moderen måtte ta en etterlengtet dusj  - da satt de trygt og godt der. Babygym dekker behovet for motorikktrening bl.a.

Begge deler :) Anbefale det på det sterkeste

takk for hjelpen:) Tror det blir tripp trapp med newborn sett fra Stokke i stedenfor vippestol, tenker at det er like greit. Og en babygym:)

jeg skal ha begge seler.

Skal ha begge deler her :) Har hatt go bruk for det med de to andre så regner med det blir godt brukt denne gangen også :)

Vi har også begge deler :)

Back
Topp