Babygym eller lekegrind?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg babygym eller lekegrind. Heller kanskje litt mot lekegrind ettersom han gjerne kan bruke den litt lenger.

Jeg bor også i et 3 etg hus og ser for meg at det er praktisk med en grind med gjerder om jeg skal gå ned på do noen minutter. Hvertfall når han har begynt å krabbe litt.

Noen som har lyst til å dele sin erfaring med dette? :)

Me hadde begge deler, men solgte leikegrinda ganske raskt. Den blei aldri brukt.
Babygymmen var meir populær :-)

Ville ikke kjøpt lekegrind før du har sett hvordan barnet blir :) vi kjøpte da jenta vår var 6 mnd, hun var veldig aktiv og vi måtte barnesikre hele leiligheten allerede da, kunne ikke ha ting på salongbordet og måtte fjerne knotter fra skuffer osv.

Får man et roligere barn er det kanskje ikke nødvendig. Uansett ikke noe du trenger før de blir mobile og kommer seg rundt :)

Babygym ville jeg absolutt investert i. Kan selge den brukt etterpå. Du trenger ikke noe veldig fancy. Men veldig fint å ha noe som henger over dem med forskjellige figurer og farger de kan ta på :)

Vi har en lekegrind i garasjen, men vet ikke om den tas frem. Babygym ville jeg hatt uansett. Vi brukte gymmen i lekegrinden også vi, til førstemann. Men babygym som prioritet, grind hvis behovet oppstår, tenker jeg.

Har bestil denne babygymmen med matten i tillegg forresten:
EEAC7D94-EC22-45AF-AC5A-AA635BBB1553.jpeg

Vi har en lekegrind i garasjen, men vet ikke om den tas frem. Babygym ville jeg hatt uansett. Vi brukte gymmen i lekegrinden også vi, til førstemann. Men babygym som prioritet, grind hvis behovet oppstår, tenker jeg.

Har bestil denne babygymmen med matten i tillegg forresten:
Vis vedlegget 250124

Sniker litt her...
Den var fin, hvor er den fra?

Sniker litt her...
Den var fin, hvor er den fra?

Sebra. Jeg er veldig fan av treleker blant annet og liker denne godt. Matten er også super, kjøpte den på anbefaling fra flere andre. Finnes i rosa og blå også.

Jeg bestilte min lekegrind + matte på mimmis.no forøvrig.

Sebra. Jeg er veldig fan av treleker blant annet og liker denne godt. Matten er også super, kjøpte den på anbefaling fra flere andre. Finnes i rosa og blå også.

Jeg bestilte min lekegrind + matte på mimmis.no forøvrig.

Takk! Digger treleker jeg og :joyful:

Vi hadde lekegrind til nr to. Brukte den mest som soveplass når han var liten for hadde ikke annen soveplass i stua da. Sov i Babynest. Men hadde den også som ett fristed for baby i forhold til storebror. Var han oppi der skulle han få være i fred. Veldig kjekt når man har flere etasjer og søsken, er ikke alltid man får hatt øynene på barna hele tiden. Så vi vil ha det igjen!

Lekegrind er gullverdt når de begynner å utforske å du skal få gjort noe i huset!

Vi har begge deler. Babygym brukes jo veldig begrenset. Men hovedårsaken til lekegrinden er at vi har hund som røyter rimelig mye til tider - ergo vil vi ha frøkna opp av gulvet :) Skal ha babygymmen i lekegrinden første tiden.

Ville hvertfall hadde babygym. Lekegrind kan du se ann, er ikke behov for det før de krabber/åler seg.

Hadde begge deler. Babygymmen ble MYE bruk!! Lekegrinda fant vi frem når hun var nærmere 6 mnd og ålte seg rundt og jeg trengte sikkerheten i å ha henne på ett sted. Nå som nr 2 kommer skal jeg fortsatt ha begge deler. Nå blir nok lekegrinda stående fremme fra start for å skjerme baby litt fra storesøster også ;) lekegrinda blir ikke så mye brukt, men er veldig kjekk å ha i enkelte anledninger! Vi kjøpte brukt

Her blir det i første omgang en lekegrind. Så får vi se etterhvert. Med de to andre hadde vi babygym og ikke lekegrind.

Har begge deler. Synes det er greit med en plass ungen kan sove på dagtid, og være utenfor rekkevidde for hunden om jeg skulle måtte gå på do eller noe[emoji1] Ønsker også å senke bunnen når baby blir større så den har en fri plass uten hunden av og til :/)

Her skal jeg ha meg begge deler. Har en stk nysjerrig hund så greit å kunne plassere prinsessa litt utenfor rekkevidde når jeg skal lage middag eller må på do og slikt [emoji4]

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe meg babygym eller lekegrind. Heller kanskje litt mot lekegrind ettersom han gjerne kan bruke den litt lenger.

Jeg bor også i et 3 etg hus og ser for meg at det er praktisk med en grind med gjerder om jeg skal gå ned på do noen minutter. Hvertfall når han har begynt å krabbe litt.

Noen som har lyst til å dele sin erfaring med dette? :)
Babygym. Baby tar du med deg :) den vil gråte og savne deg når den ikke ser deg.

Vi har begge deler. Babygym brukes jo veldig begrenset. Men hovedårsaken til lekegrinden er at vi har hund som røyter rimelig mye til tider - ergo vil vi ha frøkna opp av gulvet :) Skal ha babygymmen i lekegrinden første tiden.

Japp. Veldig greit å bruke babygymmen i lekegrinden. Gjort det med begge de to andre.

Vi kommer bare til å bruke babygym. Tar liten plass og lett å rydde vekk. Vi bor i en leilighet og har ikke den beste plassen heller da. Så det kommer bare til å bli overmøbler om vi har en stor lekegrind i stuen i tilegg til alt det andre vi har [emoji4]

Vi kommer bare til å bruke babygym. Tar liten plass og lett å rydde vekk. Vi bor i en leilighet og har ikke den beste plassen heller da. Så det kommer bare til å bli overmøbler om vi har en stor lekegrind i stuen i tilegg til alt det andre vi har [emoji4]

Hadde gjort det samme om det ikke var for røytingen til hunden :)

Babygym. Baby tar du med deg :) den vil gråte og savne deg når den ikke ser deg.

Lekegrind er veldig praktisk med flere etasjer i hus. Med leker og underholdning i grinda vil ikke baby nødvendigvis grine om du er vekke 2 min...

Back
Topp