Babygrupper.

Elisabeht

Andre møte med forumet
Har ikke vært særlig aktiv her inne gjennom svangerskapet og har hatt mest kontakt med venninner som er gravide eller har barn, men skulle gjerne fått kontakt med flere som har termin i samme tid som meg. Jeg har termin 28. Mars og er nå i uke 32. Hvor langt er du på vei, og har du kontakt med mange som venter smått ca. samtidig som deg, på nett eller der du bor? :)

Har termin 16. Mars så er 34 uker! Har endel venninner som hadde/har termin i januar, februar, mars og april som jeg har endel kontakt med.. Føler meg veldig heldig denne gangen, da jeg var gravid sist for 7 år siden, var det ingen jeg kjente som ventet barn eller hadde barn.. Men da hadde jeg endel kontakt med de i termin gruppa her på bv!

Har vel ikke virket som det er så veldig mye aktivitet her inne, men det går det vel ann og gjøre noe med?? :)

Eg har termin 11 mars. Har flere venninner som har termin fra nå og frem mot sommeren. Veldig kjekt å ha noen å gå hjemme sammen med!!

Jeg har termin 23. mars, og har ikke kontakt med noen rundt meg som er gravide. Har bare noen få venninner med barn, men har barnehage- og skolebarn allerede. Jeg er ganske aktiv her på bv nettopp av den grunn, for jeg savner noen å dele disse erfaringene med.

Ja, ikke sant, det må jo gå an å gjøre noe med :) Jeg synes bare det er så vanskelig å komme i kontakt med flere, at noen får et litt tettere bånd hvor vi også kan følge med hvordan det går etter fødsel også :) Noen av de jeg har snakket med som har barnehagebarn nå, har fortsatt kontakt med barselgruppen de var med i som gravid, og det synes jeg høres så koselig ut :)

Har termin 31 mars, kjenner noen få som er gravide eller har små barn, men er nesten ingen som bor i nærheten av meg. SKulle gjerne kjent flere i området her :)

Termin 16. mars. Ingen venner eller i familien som gravide, men ser at flere og flere fra skoledagene begynner å poppe ut unger eller venter rundt samme tid som meg ;)

Ingen venner eller familie som er gravide her. Føler meg litt alene, men håper å bli kjent med andre i nabolaget når den tid kommer:)

Glad jeg har BV :)

Back
Topp