Babygirl!!!

~miluna~

Forumet er livet
Jippi, jeg er så glad ! var på UL i dag, termin 20. januar og alt så bra ut [:)] *weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* gleder meg enormt nå!

termin 20.januar?????

Blir det en jente?
så morro...nå greier jeg nesten ikke vente til jeg skal på UL[:D]

Gled deg, det var kjempestas :) hun lå ganske stille og rolig, sutta på tommelen og sparka litt med bena, var veldig samarbeidsvillig så det var ikke vanskelig å se kjønnet hihi. Hallandussen lille engelen assa :0)

Gratulerer! Blir bare mer og mer utålmodig når jeg leser om alle som har vært på UL.. Men nå har jeg ikke lenge igjen selv [:D]

hehe gratulerer så mye med en jente, man blir helt rar etter ul, så alle som ikke har vært, gled dere[:D]

ORIGINAL: squat

hehe gratulerer så mye med en jente, man blir helt rar etter ul, så alle som ikke har vært, gled dere[:D]

enig![:D]

grattis med lille tulla.nå kommer jentene strømmenes på[:D]

[:D]Gratulerer med jenta[:D]Det blir spennende å se hva det blir mest av i juniklubben[;)](kjønn altså)

ORIGINAL: Miluna

Jippi, jeg er så glad ! var på UL i dag, termin 20. januar og alt så bra ut [:)] *weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* gleder meg enormt nå!

Tror du skrev litt feil på terminen, HeHe....
Bra at alt var I orden..... [:D]

hihi jøsses, sku hatt ungen i dag jeg da [;)] skrev nok litt feil gitt.. mente selvsagt juni [:D]

Back
Topp