Babyfotografering

Vanilla

smell of coffee
Er det noen her som har booket time hos babyfotografen rundt termin? Eller har planer om å ta bildene selv?
Det er så utrolig koselig med disse bildene i ettertid:p Del erfaringer om du har

Jeg skal ta bildene selv. Mest fordi jeg har bra utstyr og fra før av og setter kanskje enda mer pris på bildene når jeg husker strevet med å ta de hehe

2a88a322-c399-464f-b6cb-6b6e4e89961f_org_medium.jpg

Jeg har bestilt dette settet i lyse grå

link: http://epla.no/handlaget/produkter/696412/

Nei. Tok ikke med vesla heller. Eller, tok bilder av henne da hun var 5-6 mndr. Så da gjør vi det nok med han også :)

Jepp har bestilt tid :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi skal ta:) er velsignet med at bestevenninda mi er utdannet fotograf, og tar helt rå bilder:-D

Vi tok ikke med storebror, så kommer nok ikke til å gjøre det nå heller. Men hadde time hos fotograf etter barndåpen med han når han var 6mnd. Tenker å få tatt noen fine søskenbilder da også, så får vi noen fine julegaver til familien :)

Er det noen her som har booket time hos babyfotografen rundt termin? Eller har planer om å ta bildene selv?
Det er så utrolig koselig med disse bildene i ettertid:p Del erfaringer om du har

Jeg skal ta bildene selv. Mest fordi jeg har bra utstyr og fra før av og setter kanskje enda mer pris på bildene når jeg husker strevet med å ta de hehe

2a88a322-c399-464f-b6cb-6b6e4e89961f_org_medium.jpg

Jeg har bestilt dette settet i lyse grå

link: http://epla.no/handlaget/produkter/696412/
Åh, så skjønne drakter!
Leter faktisk selv etter søte truser med hodeplagg til nyfødt bildene ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har akkurat fått gravidbildene levert på CD, hvis vi er fornøyd med disse så skal vi booke samme fotograf til nyfødtbilder på sykehuset, har kjøpt lammeskinn og mangler bare et søtt sett til å fotografere henne i :) og så mangler vi CD-rom til å se på gravidbildene :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte dette nydelige settet i dag:love7
Skal ha det på henne på nyfødtfotograferingen .

image.jpg

Ei venninne har fått ny jobb i studio og spurte derfor om hun kunne få ta bilder av lillegutt før han var en uke. Det sa jeg selvsagt ja til :) Hun ville også ta gravidbilder av meg.. Det sa jeg derimot nei til :P

Vi er så heldige at vi har en fantastisk flott fotograf som vår venn, han tok bryllupsdag bildene våre og vant flere priser med de :)
De ser ut som eventyr bilder så vi har booket han til sommeren til både baby og familie bilder så det blir moro :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vis vedlegget 56052

I dag dukket dette nydelige settet opp i postkassen min:love017

Dette skal brukes på hennes babyfotografering når hun er et par uker.

Back
Topp