R
RoseBusk
Guest
Noen her som har prøvd slik babyfeet fotmaske? Der man skal kunne rive av all huden etter noen dager? Fungerte det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke det? Kan ikke helt se at det kan ta noe skade. Skal man ikke ta ansiktsmaske heller da eller??Har hatt veldig lyst å prøve, men har forstått det sånn at man ikke bør bruke det dersom man er gravid
Mener at det står på selve pakken at gravide ikke skal bruke den. Mulig det har noe med hvilke eteriske oljer som blir brukt, vet at man skal hode seg vekke fra en god del av de som gravid da de kan føres med blodbanen over til fosteretHvorfor ikke det? Kan ikke helt se at det kan ta noe skade. Skal man ikke ta ansiktsmaske heller da eller??
Aha. Men denne jeg brukte i går inneholdt bare bambus og noe annet. Tror det hadde gått bra om jeg var gravidMener at det står på selve pakken at gravide ikke skal bruke den. Mulig det har noe med hvilke eteriske oljer som blir brukt, vet at man skal hode seg vekke fra en god del av de som gravid da de kan føres med blodbanen over til fosteret
Fotbad først ja. Det var lurt. Dumt jeg ikke gjorde det. Hvilken babyfeet brukte du? Jeg gå deg en rating tommel ned. Bommer på knappen men fikk byttet den. Var ikke meningen å gi nedGjorde det først for sånn 5 år siden, uten særlig resultat, men hadde vel ikke så mye død hud, tror jeg. Gjorde det for noen mnd siden nå fordi jeg hadde madde irriterende, tykk og "flisete" hud under beina, og denne gangen tok jeg føtbat før jeg brukte babyfeet. Virket knall!
Fotbad først ja. Det var lurt. Dumt jeg ikke gjorde det. Hvilken babyfeet brukte du? Jeg gå deg en rating tommel ned. Bommer på knappen men fikk byttet den. Var ikke meningen å gi ned