Babyfeet

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
Noen her som har prøvd slik babyfeet fotmaske? Der man skal kunne rive av all huden etter noen dager? Fungerte det?

Har hatt veldig lyst å prøve, men har forstått det sånn at man ikke bør bruke det dersom man er gravid

Har hatt veldig lyst å prøve, men har forstått det sånn at man ikke bør bruke det dersom man er gravid
Hvorfor ikke det? Kan ikke helt se at det kan ta noe skade. Skal man ikke ta ansiktsmaske heller da eller??

Står at gravide ikke skal bruke det. Samboer har akkurat prøvd og er veldig fornøyd.

Hvorfor ikke det? Kan ikke helt se at det kan ta noe skade. Skal man ikke ta ansiktsmaske heller da eller??
Mener at det står på selve pakken at gravide ikke skal bruke den. Mulig det har noe med hvilke eteriske oljer som blir brukt, vet at man skal hode seg vekke fra en god del av de som gravid da de kan føres med blodbanen over til fosteret

Gjorde det først for sånn 5 år siden, uten særlig resultat, men hadde vel ikke så mye død hud, tror jeg. Gjorde det for noen mnd siden nå fordi jeg hadde madde irriterende, tykk og "flisete" hud under beina, og denne gangen tok jeg føtbat før jeg brukte babyfeet. Virket knall!

Mener at det står på selve pakken at gravide ikke skal bruke den. Mulig det har noe med hvilke eteriske oljer som blir brukt, vet at man skal hode seg vekke fra en god del av de som gravid da de kan føres med blodbanen over til fosteret
Aha. Men denne jeg brukte i går inneholdt bare bambus og noe annet. Tror det hadde gått bra om jeg var gravid

Gjorde det først for sånn 5 år siden, uten særlig resultat, men hadde vel ikke så mye død hud, tror jeg. Gjorde det for noen mnd siden nå fordi jeg hadde madde irriterende, tykk og "flisete" hud under beina, og denne gangen tok jeg føtbat før jeg brukte babyfeet. Virket knall!
Fotbad først ja. Det var lurt. Dumt jeg ikke gjorde det. Hvilken babyfeet brukte du? Jeg gå deg en rating tommel ned. Bommer på knappen men fikk byttet den. Var ikke meningen å gi ned

Fotbad først ja. Det var lurt. Dumt jeg ikke gjorde det. Hvilken babyfeet brukte du? Jeg gå deg en rating tommel ned. Bommer på knappen men fikk byttet den. Var ikke meningen å gi ned

Visste ikke at det var forskjell? Har bare sett en, sånne fotposer. Det eneste andre jeg har sett er vel fuktighetskrem.

Funka som bare det her ja! Hadde nesten glemt at jeg hadde tatt den så 5 dager etterpå ble jeg helt ærlig ganske overraska da huden "slapp" [emoji28]

Har brukt det noen ganger, spesielt før sommersesongen. Har fungert kjempebra de gangene jeg har brukt det. Filer uansett fotsålene med (u)jevne mellomrom og smører føttene mange ganger per uke. Likevel er Babyfeet suveren! Det står diverse forbehold, altså grupper som ikke bør bruke produktet, og det ville jeg fulgt om det er den samme som jeg har benyttet. Det står blant annet om at de fraråder produktet for gravide og diabetikere. Mulig det er en annen type TS har kjøpt.

Det herer forresten baby foot, ikke baby feet, som alle skriver [emoji39]

Ja men det fungerte ikke. Altså jeg kunne rive av ett lag eller to som var heeeelt tynne. Gjorde ikke akkurat det store resultatet...

Har prøvd en gang og den fungerte jo bra men problemene kom fort tilbake [emoji853] bruker nå foot mender og føttene mine har aldri hvert bedre [emoji16]

funker bra for meg :-) eg har skikkelig harde kattepoter og liktorn-klumper så baby foot tar hele driten :-D

(gå med sokker etter en uke m behandling, skinn-biter faller av overalt :-P )

Har brukt footner mange ganger:) det er plastsokker med noe gjennomsiktig som lukter sterkt. Fungerer ekstremt godt:) har veldig hard og sprukken hud.

Back
Topp