Babyfeeder

trudes

Glad i forumet
Noen som har det og bruker det?
 Kan man bruke dem når bebisene våre får tenner??

Ja!!! Klart man kan!! [:)]

Leon får alt mulig rart oppi der han (ja, spiselige ting da, seff [8D]). Brødbiter, agurk (som er morsommere å spise i store skiver), eple, klementin...

Han soser litt med den, da. Og noen ganger ser jeg han driver og tygger på "håndtaket", hehe, tullegutten! [:D]

Ja!!! Klart man kan!!

Leon får alt mulig rart oppi der han (ja, spiselige ting da, seff ). Brødbiter, agurk (som er morsommere å spise i store skiver), eple, klementin...

Han soser litt med den, da. Og noen ganger ser jeg han driver og tygger på "håndtaket", hehe, tullegutten!

Var redd de kunne få hull på nettingen plutselig for tennene deres er jo så skarpe........... Men det er vel bare å følge med.

Takk,takk[:)]

har kjøpt.
kun brukt en gang!
ble så himmla mye gris og søl..ga henne banan!

så skal prøve igjen når jeg husker å kjøpe eple eller noe sånn

Hehe banan ble nok litt gris ja[;)]

Jeg har ikke hørt noe om at tennene deres kan lage hull på den. Er jo ment for babyer helt opp til spise selv-/spise ordentlig mat-stadiet, skulle jeg tro. Hm, nå ble jeg usikker her. Leon har jo ingen tenner... så jeg vet ikke hvor utrolig skarpe disse er, hehe.

Søkte nettopp på Google, men der fant jeg ingeting.

Jeg tror jeg ville brukt den, jeg! [:)]

Vi bruker den masse... banan,eple og pære.. [:D]  Eirik`n storkoser seg.. surkler og smatter..hihi..

har ingen erfaring men  er vel ikke så sterk netting .... tenker på å bite hull jeg da...men enn ser vel d  hvis enn fuller litt med [:)]

ORIGINAL: MammasLilleEngel

har ingen erfaring men  er vel ikke så sterk netting .... tenker på å bite hull jeg da...men enn ser vel d  hvis enn fuller litt med [:)]

nettingen er ganske solid og ikke lett å bite i filler.. [;)] 

Back
Topp