Babyfeeder - stor stas!!

Sommerbaby 2010

Betatt av forumet
Gikk til innkjøp av 6 månedersgave til Isak i dag, må jo feire at han litt i morgen;)
Kjøpte Tripptrapp stol, og det var stor suksess å spise middag i denne. Noe mer som var stor suksess var den babyfeedere'n mange av dere har snakket på. Han har nå ligget på gulvet og suttet og kost seg med eple oppi i snart 30 min;) På denne tiden bruker han å surve masse, er ikke antydning til det nå for å si det slik =) Og når jeg tar den i fra han, for å bytte ut til en ny eplebit, blir det ramaskrik! Den får jeg ikke lov til å ta i fra han nei ;)

så moro[:)] den er en stooor hit her også[:)] ikke populært ¨å ta den vekk for å si det sånn!!

Nå kom jeg på hvadet var jeg skull kjøpe i dag, er et orndtlig surrehue jeg!

Men flott at han liker det[:D]

Løp å kjøp!=) Håper den blir like godt mottatt i heimen deres også.

ORIGINAL: ice

Nå kom jeg på hvadet var jeg skull kjøpe i dag, er et orndtlig surrehue jeg!

Men flott at han liker det[:D]

åå...denne tutta blir bare rasende fordi det ikke kommer nok ut [:-]

Spørr igjen jeg.. siden jeg fikk ikke med meg om jeg fikk svar sist.
hvor kjøper dere babyfeeder og hvordan funker det?

ORIGINAL: Martis84

Kan få kjøpt det på apoteket, barnas hus..

Er et lite nett med håndtak på.. Legger fruktbiter eller grønnsaksbiter oppi og så kan babyene sutte på de uten å få noen biter i halsen[:D]

Får sjekke apoeteket her i mårrå je da :)
Se om jeg finner den.
kan du all frukt oppi der da?

ORIGINAL: Nataleen

Kan få kjøpt det på apoteket, barnas hus..

Er et lite nett med håndtak på.. Legger fruktbiter eller grønnsaksbiter oppi og så kan babyene sutte på de uten å få noen biter i halsen[:D]

Jeg har prøvd omtrent alt i allefall.. Hun reagerte litt på fersken..Fikk utslett rundt munnen.. Den er supergenial![:)]

ORIGINAL: Lenelill

åå...denne tutta blir bare rasende fordi det ikke kommer nok ut [:-]

sånn var trine og.. men eg prøvde med en overmoden pære og den slukte hun! var kun skallet igjen etter ca 3 min :)

Ser ut noe sånn som dette, den er genial [:)]

Banan er vel det eneste det IKKE går an å bruke !! Da er det nærmest umulig å rengjøre etterpå.......
Pære og kokt gulerot har vi prøvd i dag ; stooor stas! skriker når jeg tar den bort.. ;)

Aha, var det jeg lurte på om jeg burde koke den. Then I do that =)

Jeg skyller de godt..Så vasker jeg det med zalo..og skyller godt igjen før jeg koker det.

ORIGINAL: Blondiee

Den er stor stas her også!

Da vi var på ferie nå, fikk hun fersk frukt i feederen mens vi spiste frokost.

Jordbær var den store hiten, selv om jeg fikk høre at det skulle hun kanskje ikke hatt nå, men hun ble nå ikke dårlig [X(]

Jordbær er vanskelig å få vekk fra nettingen, så her har vi lagt den i såpevann for å få det til å løse seg opp [:)]

Om dere ikke har noen i familien som har jordbær-allergi så gjør det ikke noe, finnes det jordbærallergi så bør man ikke gi det. =)

Vi har akkurat begynt og bruke den feederen vi også, og den er kjempe populær! [:D]

Foreløbig har vi bare prøvd eple, men skal prøve pære i dag! [:)]

STOOOOOR hit her også [:)]

Har prøvd pære og mango, og blir ILL sint om jeg tar den ifra henne, eller om hu mister den...
Hehehe

Lille hissiproppen min[;)]

ORIGINAL: Sommerbaby 2010

Aha, var det jeg lurte på om jeg burde koke den. Then I do that =)

Jeg skyller de godt..Så vasker jeg det med zalo..og skyller godt igjen før jeg koker det.

JEg fikk beskjed fra barnas hus, at man kunne skylle den og putte den i oppvaskmaskinen

Back
Topp