Babyfase

Krokodillemor

Blir kjent med forumet
Krokodille er veldig opptatt av å leke baby for tiden. Jeg har fotstått det på foreldrene til vennene hans som at de andre barna på hans alder også er slik. Vi har ikke noen baby på gang så han har det ikke fra oss. Hvordan er deres barn? Er de også opptatt av babyer, fødsler og sånt? Krokodille vil se bildene av meg fra svangerskapet hele tiden og her om dagen iscenesatte han fødselen på kjøkkengulvet. Han Krøp sammen på fanget mitt, skled ned på gulvet og lå der og mumlet "jeg er en ny baby". Jeg måtte kose med ham og han ville ha pupp (han fikk ikke det).

Hehe, måtte le litt det... "Jeg er en ny baby"[:D] Kanskje han ønsker seg en lillebror eller -søster?? [8D]
Kristoffer er ikke sånn, men han synes det er veldig stas hvis vi er på besøk hos noen med baby. Men han er helt klar på at han ikke vil ha noen småsøsken, det er HAN som er lillebror!

He he, søtt da[;)]
Her er det ikke sånn, men Jonas har jo fått en lillesøster så han er heller opptatt av å vise hvor stor han er og alt han kan som hun ikke kan fordi hun er baby[:)]

ORIGINAL: **spire_nr2**

He he, søtt da[;)]
Her er det ikke sånn, men Jonas har jo fått en lillesøster så han er heller opptatt av å vise hvor stor han er og alt han kan som hun ikke kan fordi hun er baby[:)]

Samme her, bare vi har en lillebror :)

Back
Topp