Her har tassen akkurat vært forkjølet. Han er så og si bra igjen nå, og heldigvis sluppet unna mye slim i brystet. Nesa har derimot vært tett, og da har jeg kjøpt saltvannsdråper på små engangsbeholdere som jeg har spruta i hvert nesebor. Tar evt bort de store og seige busene først med en q-tip, for så å ta saltvann i. Tørker med en fuktig klut det som kommer ut, og hjelper til med en ny q-tip hvis det skulle være behov for det. Gjentar denne prosessen tre-fire ganger mens han ligger på stellebordet. Når jeg fyller nesa hans med saltvann tvinges han til å snyte det ut, siden dette en innbygd refleks hos barn. Når jeg er "ferdig" for den ene gangen, tar jeg i saltvann helt til slutt, som får ligge å virke litt[:)] pga av dette har han klart seg utrolig fint, og har sovet hele natta og hver natt siden han ble forkjølet[:)] Ikke noe tegn på at han har slitt unødig... Også som det er nevnt over her, så tror jeg ro er veldig viktig. Vi var bare hjemme de første dagene (liten uke) for at han kunne slappe av så mye han bare kunne. Han sov seg gjennom de to-tre første dagen også. Spiste godt, og allmenntilstanden hans var fin, men han trengte nok å slappe litt ekstra av[:)] Lykke til!!