Babyer og hunder

karro.90

Betatt av forumet
flere her inne som har hunder?
Hvordan ble første møte med babyen og har hunden begynt å passe på lillebror/søster?

Her i huset er det veldig stas. Først fikk hunden lukte på en Body slik at han ble vant med lukta og deretter fikk han komme bort og snuse på babyen. Og det gikk kjempebra, var helt rolig og når han var ferdig gikk han å la seg til å sove.
Nå følger han meg rundt i huset når jeg har med babyen og passer på når han våkner og lager lyder. Men når han skriker gidder ikke hunden høre på og går et annet sted!
 
Haha, samme her. Bikkja bare sukker tungt og dramatisk og rusler en annen plass om baby skriker :p
Sånn ellers har det gått helt fint, hunden bryr seg egentlig ikke så mye om småen.
 
flere her inne som har hunder?
Hvordan ble første møte med babyen og har hunden begynt å passe på lillebror/søster?

Her i huset er det veldig stas. Først fikk hunden lukte på en Body slik at han ble vant med lukta og deretter fikk han komme bort og snuse på babyen. Og det gikk kjempebra, var helt rolig og når han var ferdig gikk han å la seg til å sove.
Nå følger han meg rundt i huset når jeg har med babyen og passer på når han våkner og lager lyder. Men når han skriker gidder ikke hunden høre på og går et annet sted!
Våran hund följde också efter oss en stund i starten , reagerade på alla ljud lillen gjorde och var väldig på .

Men nu är han lugn och bryr sig inte ..kommer ibland och slickar henne på huvudet sen går bort.
Passar bara på hon när andra håller i henne ..då följer han efter dom
 
Vi har ikke hund, men bestemor og bestefar har to, hannen bare luktet og logra med halen, tispa var "vill", lukta og slikket babyen på ørene. Tror nesten hun har morsfølelse ovenfor babyen, for når babyen gråter, kommer hunden bort og skal prøve å trøste henne. Det virker som hun hlir helt fra seg :D
 
Bf tok med ett teppe som M hadde brukt med hjem til henne så hun kunne ligge på. Hun har vert veldig overbeskyttende når det kommer til han og litt masete, men nå går det veldig fint
 
Hunden vår er egentlig ikke så interessert. Har hørt fra føere at det er først når den lille begynner å krabbe/gå at hunden viser særlig interesse.
Så er jo spent på hvordan det blir:happy:
 
Back
Topp