Babyer og hår!??

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Litt inspirert av den tråden med løshår til babyer....... Hadde din baby hår når h*n ble født? Eventuelt når fikk babyen hår?

Sønnen min hadde litt mørkt hår, men mistet nesten alt etter litt.
Datteren min hadde masse hår og fikk sløyfe i håret på sykehuset.

Hun hadde bare LITT hår når hun ble født:p fortsatt ikke mye hår og er 10mnd nå:)

Gutten vår hadde masse hår når han ble født :) Litt vittig i og med at jeg stadig fikk høre at han kom til å ha mye hår siden jeg hadde så mye halsbrann under svangerskapet... det stemte jo :P

Hadde hår ja, men det ble egentlig bare mindre og mindre :D så begynte det vel å vokse litt mer da hun var nærmere 1 år.

Jenta vår hadde såvidt hår. ;) Det begynte ikke å vokse skikkelig før hun var bikket året nesten. Jeg har aldri klippet henne og nå krøller hører seg litt ved skuldrene.

Eldste ble født med masse svart hår, yngste hadde blondt. :)

Eldste hadde en del hår, mistet nesten alt. Lillebror hadde masse hår, men mistet det meste rundt, hadde bare på toppen :-P har en del nå igjen som han er 6mnd :-)

Begge hadde hår da de ble født. Ikke mye, men nok til at det viste godt. Storebror mistet imidlertid det meste ganske kjapt, og så begynte det å vokse når han nærmet seg året. Minstemann mistet noe, men har hatt hår hele tiden og har ganske godt med lyst "faks" på hodet :)

Hadde sånn passe med hår. Men ble ekstremt skallete og lik min far iløpet av det første året :P
For så å vokse masse, så måtte klippe han litt før hans første bursdag.

Alle mine 3 hadde masse mørkt hår da de ble født ;)

Litt inspirert av den tråden med løshår til babyer....... Hadde din baby hår når h*n ble født? Eventuelt når fikk babyen hår?
Litt, men ikke veldig mye. Men hun mistet aldri noe særlig i bakhodet og sånn, så nå begynner det å bli tykt og jevnt. Hun er ett år nå.

Hår ja!!! På dette bildet er han 2 mnd, og har fått sideskill :-p

Vedlegg

• 1415562004238.jpg
    1415562004238.jpg
    29,4 KB · Visninger: 48
Begge de yngste hadde masse svart hår, og hun yngste på 6 mnd har fått en del lengde på toppen :)

Masse hår på begge 2. Første beholdt alt håret og hadde musefletter som ettåring. Andremann gnei av på sidene og bak så fikk skikkelig lang hanekam:P

Hadde veldig masse. Nå er han litt over 1år og har allerede blitt klippet 3 ganger:D

Han hadde en del mørkt hår. Mistet nesten alt. Så tok det lang tid før han fikk hår igjen :-) Nå er han lys blond :-)

Back
Topp