Frøken Lykkelig
Frøken Lykkelig❤
Hvor mye veide babyen deres på UL kontroll i uke 32?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel ikke vanlig med UL ikke 32?
Var hos jordmor som kjente på henne, hun estimerte til 2300g.
Når du har bmi over 27 skal du på vekstkontroll med ul i uke 32 og 36 vertfall![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
*sniker*
Jeg har BMI over 27, har ikke hørt noe om en til UL eller vekstkontroll. Bør jeg ta det opp med lege?
Når du har bmi over 27 skal du på vekstkontroll med ul i uke 32 og 36 vertfall![]()
Dette stemmer nok ikke... Denne gangen har jeg bmi på 28 og sist bmi på 36. Får ikke noe ultralyd av den grunn... :-/Når du har bmi over 27 skal du på vekstkontroll med ul i uke 32 og 36 vertfall![]()
Dette stemmer nok ikke... Denne gangen har jeg bmi på 28 og sist bmi på 36. Får ikke noe ultralyd av den grunn... :-/
Da skal jeg ta det opp i dag, takk for tipset!
Jeg er hos legen og tar glukosebelastningentesten nå, sitter og venter *kjedelig*.
Mulig det ja, jordmoren min jobber på sykehuset hvor jeg skal føde, så regner med ho er rimelig oppdatert. Men kan være forskjell fra fylke til fylke.Kan være forskjellig praksis fra sted til sted.. Dette er ganske nye retningslinjer som er kommet i følge jordmora som jeg går til.. Så kansje ikke de er oppdatert der du går?
Men har fått beskjed om det både fra jordmor å fra sykehuset...
Mulig det ja, jordmoren min jobber på sykehuset hvor jeg skal føde, så regner med ho er rimelig oppdatert. Men kan være forskjell fra fylke til fylke.![]()