Babyens utvikling

Oktoberjenta

Elsker forumet
Ja nå lurer jeg på hva babyene deres har begynt å gjøre?Eks gripe etter ting, løfte hodet osv.. Alltid kjekt å lese om utviklingen til de som er like gamle som min:)

-Nå har hun begynt å gripe etter ting istedet for å slå på.
-Putter lekene i munnen
-hodet følger med opp når jeg drar henne etter armene fra liggende stilling
- når hun ligger på ryggen løfter hun både beinet og hodet opp (akkurat som hun vil reise seg opp)
- holder hodet sitt noenlunde selv når jeg bærer henne, men må passe litt på hodet fortsatt
- er blitt mye mer selvstendig, klarer liksom å ligge en god stund for seg selv før hun går lei
- holder hodet sitt opp kjempe lenge, egentlig hele tiden så lenge hun ligger på magen sin.
-snakker mer og lager forskjellige lyder enn bare "arrøø" lyder
-har også begynt å le når vi tuller med henne. DEN søteste latteren altså:)

Kommer ikke på noe mer hun kan for øyeblikket..

-han griper, veksler leken mellom to hender, ser på og spiser på lekene.
-holder hodet høyt og stødig i mageleie
- holder hodet bra når jeg holder
-står stødig om jeg holder hendene(fingrene).
- setter seg nesten opp selv om han ligger skrå på føttene mine
- åler seg bakover
-skrattler:-D
- kan fint leke seg 1 time i babygymmen

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

- smiler og ler høyt
- griper leker, holder og titter lenge på leker, spiser på lekene.. Snurrer rundt på lekene på vippestolen, lager lyd med rangla osv.
- holder hodet og brystkassa oppe i mageleie - tar aldri pauser lengee. Strekker seg etter leker i mageleie, og kan vifte rundt med hendene mens han balanserer kun på magen.
- holder hodet stødig når han sitter på armen, og om jeg drar han opp i sittende stilling etter armene.
- babler masse med mange forskjellige lyder
- løfter hodet når han ligger på ryggen på skrå på føttene mine
- "hopper" bakover når han ligger på ryggen
- prøver å snu seg fra rygg til mage, men er ikke helt tålmodig nok til å komme helt rundt enda :-) om jeg holder en hånd bak rumpa kommer han seg rundt.
- har begynt å bli skeptisk til enkelte fremmede

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

- smiler og ler høyt
- griper leker, holder og titter lenge på leker, spiser på lekene.. Snurrer rundt på lekene på vippestolen, lager lyd med rangla osv.
- holder hodet og brystkassa oppe i mageleie - tar aldri pauser lengee. Strekker seg etter leker i mageleie, og kan vifte rundt med hendene mens han balanserer kun på magen.
- holder hodet stødig når han sitter på armen, og om jeg drar han opp i sittende stilling etter armene.
- babler masse med mange forskjellige lyder
- løfter hodet når han ligger på ryggen på skrå på føttene mine
- "hopper" bakover når han ligger på ryggen
- prøver å snu seg fra rygg til mage, men er ikke helt tålmodig nok til å komme helt rundt enda :-) om jeg holder en hånd bak rumpa kommer han seg rundt.
- har begynt å bli skeptisk til enkelte fremmede

Signerer denne jeg :-) hihi :P de er så flinke de småtassene! Her holdt hun hode selv nesten fra fødselen av:O

Signerer denne jeg :-) hihi :P de er så flinke de småtassene! Her holdt hun hode selv nesten fra fødselen av:O

Detgjorde min og. Han løftet hodet da han ble lagt på brystet mitt etter han kom ut :-P eneste som er dumt er at babytiden forsvinner så fort, de er likspm ikke små nyfødte så lenge når det er sånn :-/

Detgjorde min og. Han løftet hodet da han ble lagt på brystet mitt etter han kom ut :-P eneste som er dumt er at babytiden forsvinner så fort, de er likspm ikke små nyfødte så lenge når det er sånn :-/

Ja vet :-( Nyfødttiden forsvant altfor fort:/

Back
Topp