Her er det tydeligvis veldig spennende å utforske verden. Når vi er ute med vogna, snur/vrir han seg etter biler/busser, folk, trær, fugler mm, og da er det kjekt å ha seler på guttekroppen!
Inne er han også veldig utforskende og åler seg stort sett dit han vil.
Han bruker mye armene/hendene på å dra seg fram, og står på alle fire, både på knærne og hendene, men også på føttene/tærne! Ser ut som han bedriver yoga!
Han har begynt å legge hodet nedpå og "hvile" seg litt. Koser med gulvet liksom.
Blir rent overrasket over hvor mye noen av barna her spiser, jeg. Lillemann her (som følger kurven jevnt og trutt) spiser ennå to-tre måltid morsmelk på natta, og spiser litt brødskive til frokost eller lunsj, da med enten laks, sardiner i tomat eller leverpostei.
Yndlingsmaten hans er avokado (grovt moset med gaffel) med litt banan og noen skjeer hirsegrøtpulver.
Han liker ikke vanlig grøt så godt.
Ellers liker han godt blåbær, banan, eple og gulrot (raspet), rotmos av søtpotet, potet, kålrot og gulrot, pastinakk (i litt forskjellig kombinasjon), brokkoli, rosiner, tørkede epleringer, tomater og brødskalk på butikken, hehe.
Sliter med mye ubehag ift tenner for tiden, og har ennå ikke sovet over natta.
Han tar ikke flaske (verken om jeg pumper meg eller prøver mme), så jeg er spent på hvor lenge nattmåltidene vil pågå.. ;-p
Han elsker ellers at vi slår lys av og på, og å gjemme seg under kluter, pledd osv for så å rive det bort og le.
Og så har han begynt å kysse. Han dunker mykt med hodet og gnir munnen sin mot munnen og kinnene våre. Herlig!