Babyens seng

charloyte

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Hadde dere kjøpt madrass til sprinkelsengen på Ikea? Og trengs det overmadrass og madrassbeskyttelse? Førstemann kommer i januar, og jeg er megastressa, føler jeg ikke har greie på noe..

Vi kjøpte på babyshop, men Ikea sine er sikkert bra:) Vi kjøpte overmadrass med vaskbart trekk, så det er enkelt å vaske hvis det skulle skje uhell.

Og du, ikke vær stressa;) Det er ingen som kan noe om sånt før man er gravid, men det er utrolig hva man finner ut av! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har hatt madrasser fra Ikea og de har vært bra nok. Har aldri hatt overmadrass, men har brukt tisselaken for å berge madrassen bedre. Denne gangen vurderer jeg å kjøpe overmadrass i stedet.
Ikke stress! Det er utrolig hva som kommer av seg selv når du først sitter der med den lille :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kjøpt både seng og madrass på IKEA. Kjøpte overmadrass og, men et usikker på om vi trenger den eller om det bare blir et tisselaken i stedet.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vi har kjøpt en nydelig seng og madrass på IKEA :) tror nok ikke det blir noe problem for lillegull :)

Veldig fornøyd med ikea. Har jo ikea - seng selv også:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har både seng, madrass, overmadrass og tisselaken fra IKEA. De er mer enn bra nok :)

Ikea sine madrasser har faktisk fått skryt. Jeg ville gått for overmadrass og beskyttelse, vet aldri om man får en baby som gulper mye eller om det går gjennom bleier og alt :)

Har kjøpt seng og madrass fra ikea her og :) muligens det blir overmadrass også, har eg faktisk ikkje tenkt på før eg las det her no :P

Førstegangs - Desemberbaby <3

Vi er veldig fornøyd med både seng og madrass fra ikea :) vi bruker både overmadrass og tisselaken :) kjekt i tilfelle uhell :)

Vi har madrass fra Ikea, fornøyd med den. Kjøpte overmadrass som kan vaskes i maskinen, i tilfelle uhell.

Hvilket tisselaken bruker dere da? Blir ikke det veldig klamt? Står at madrassbeskyttelsen på ikea ikke kan brukes under hodet, fordi det ikke puster. Har lest at paddet tisselaken ikke blir klamt, men det finner jeg ikke. :)

Hvilket tisselaken bruker dere da? Blir ikke det veldig klamt? Står at madrassbeskyttelsen på ikea ikke kan brukes under hodet, fordi det ikke puster. Har lest at paddet tisselaken ikke blir klamt, men det finner jeg ikke. :)
Jeg kjøper metervare på Princess. Da kan jeg klippe den til i passe størrelser sånn at vi har til de forskjellige sengene. Virker ikke som den blir klam eller plager ungene.

Vi har stokke sleepi, så kjøpte original madrass.

Back
Topp