Babyens navn :)

Missy

Glad i forumet
Hva heter deres små lille vidundre?:)

Er det flere enn oss som ikke har klart å gi den lille ett navn enda,eller hadde alle det klart med en gang?:)
 
Jacob ble det etter en uke som navnløs! Hva kaller dere baby for til hverdags da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så fine navn de har:)

Har kalt han Knøttet siden vi viste vi ventet baby, så kaller han det ennå <3

Hvordan klarte dere å lande på ett navn? Det finnes jo så mange fine navn:) hvordan velge?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
dere kan skrive ned de navnene dere liker best,luke ut de dere ikke er enig i . Som regel er man ikke enig i mer enn et par navn, da blir det lettere velge! hvis dere står igjen med to tre navn så trekk lapp:) en måte. her ble det stedsnavn på alle fire:) Siena, Troas, Milan og Liima Filippa, spesielle navn til spesielle barn<3
 
Her ble det kun Leonora vi ble enige om så det ble det :)
Vi begge likte nora men stns det ble for kort og vi ville ikkje ha to navn så da prøvde vi oss frem til bi landet på Leonora :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: Sam
Så fine navn de har:)

Har kalt han Knøttet siden vi viste vi ventet baby, så kaller han det ennå <3

Hvordan klarte dere å lande på ett navn? Det finnes jo så mange fine navn:) hvordan velge?


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi kalte ham også Knøttet (eller Knøtt, egentlig) under hele graviditeten, men sluttet med det etter fødsel av en eller annen grunn. Har en sterk trang til å kalle ham bassen min men det er jo storebror så det er ikke "lov":) Vil gjerne finne et skikkelig koselig kallenavn. Han heter Casper <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
dere kan skrive ned de navnene dere liker best,luke ut de dere ikke er enig i . Som regel er man ikke enig i mer enn et par navn, da blir det lettere velge! hvis dere står igjen med to tre navn så trekk lapp:) en måte. her ble det stedsnavn på alle fire:) Siena, Troas, Milan og Liima Filippa, spesielle navn til spesielle barn<3
Modige og fine navnevalg!
 
Jeg har alltid likt Maximillian (fra jeg var 16 år) ! Og alltid sagt at om jeg skal få gutt, så skal han hete det.
Mannen var enig, han elsket det han også (heldigvis), og ut kom han og det passet han perfekt :)
 
Vesla heter Leana også har hun fått Svanhild til mellomnavn, men kaller henne bare vesla, lillemor og goklumpen, hehe :)
 
Back
Topp