Babyens leie:)

Apriljente<3

Gift med forumet
hvordan ligger babyene deres i magen??
Her var jeg på UL på mandagen og da lå hun som «stjernekikker» altså rygg mot rygg. Men hun snur jo litt på seg enda, så i hovedsak ligger hun med ryggen mot min høyre side og sparker mot venstre...

Siste lå også slik og hun ble født som stjernekikker :)
Men noen som har erfaring med babyer som ligger slik og overtid???
 
Min ligg med hovudet ned, men vekslar mellom å sparke mot høgre og venstre, sjølv om jordmor seier at hovudet er festa. Så fast kan det ikkje sitje ?? [emoji4] Aner ikkje kva som er vanleg
 
Ja her er ikke hodet festet, men det er helt vanlig når man er 3 gangs :)
Hun ligger med hodet ned hun her også, bare vanskelig å vite hvilken vei hun legger seg....

Men med nr 2 gikk jeg 9 dager over, å jeg lurer på om overtiden skyldes hvordan leie hun hadde eller om jeg er en sånn overtidsperson :p
 
Usikker på om hodet er festet her, men laaangt ned ligger han med hodet ihvertfall så regner med det. Og veksler mye mellom sidene.

Samme med nr 2, men han festet seg i uke 32, og kom 10 dager over igangsatt. Tror jeg er skapt for å gå overtid, for begge mine er satt i gang etter termin, og regner ikke med denne kommer før heller.

Er vel mest det at lege/jm som ikke klarer å bevege på dem. De vil jo ikke sitte fast i ordets rette betydning heldigvis :)

Første festet seg aldri..

Ingen av dem er stjernekikkere
 
Last edited:
De snur seg jo underveis under fødselen og. Så selv om fødselen starter med en stjernekikker kan barnet vri seg underveis. Alle stjernekikkere jeg vet om er født før tia.:)
 
De snur seg jo underveis under fødselen og. Så selv om fødselen starter med en stjernekikker kan barnet vri seg underveis. Alle stjernekikkere jeg vet om er født før tia.:)


Ja her kom hun 9dager over som stjernekikker ;) blir spennende å se hvordan lillemor nå kommer ut - det er det samme så lenge hun kommer snart ;)
 
Back
Topp