Babyens leie..

Han ligger litt sånn over alt. Kjenner mest bevegelser mot høyre siden, men da jeg var hos legen sist, lå han visst med ryggen mot min høyre side. Nåja, han turner godt nedi der, så han flytter vel på seg støtt og stadig. :D Han er voldsomt aktiv for tiden, og har det visst kjempegøy med å sparke far i øret når han ligger med hodet på magen min. Kan nesten kjenne at han sikter seg inn! :hilarious:

Akkurat sånn jeg ville beskrevet min også [emoji5][emoji23] over alt, mye aktivitet og han er glad i høyre side. Koselig med så mye liv[emoji7]
 
I følge ultralyden i går, ligger hun visst med hodet ned [emoji28] hun har ikke snudd seg så vidt jeg vet, så har sikkert ligget sånn ei god stund. Altså helt motsatt av hva jeg trodde [emoji39]
 
Altså, hvordan i all verden vet/kjenner dere hvordan babyen ligger? :wideyed: Jeg har ikke peiling, men får stort sett spark til høyre eller venstre like under navlen.
 
Altså, hvordan i all verden vet/kjenner dere hvordan babyen ligger? :wideyed: Jeg har ikke peiling, men får stort sett spark til høyre eller venstre like under navlen.
Fattet mistanke når alle sparkene og dultene PLUTSELIG kom -over- navlen.. I toppen, eller til høyre (men over navlehøyde). Jm klarte ikke kjenne skikkelig (mye fostervann), men trodde jeg hadde rett, i og med hun hørte godt med doppleren hvordan han lå med ryggen.
Også stikker det i blant en fot ut til siden [emoji23]
Kunne nok selvsagt vært en hånd, men.. Stikker så hardt ut.
 
Min ligger nok mest med hodet ned, for kjenner mye spark oppe mot ribbeina :)
 
På OUL forrige uke (25+6) lå hun i seteleie. Ellers hadde jeg ikke hatt peiling. Men kjenner i hvert fall spark stort sett til høyre et godt stykke nedenfor navlen. Og så kommer det noen skikkelige ubehagelige spark mot blæren innemellom:rolleyes:
 
På OUL forrige uke (25+6) lå hun i seteleie. Ellers hadde jeg ikke hatt peiling. Men kjenner i hvert fall spark stort sett til høyre et godt stykke nedenfor navlen. Og så kommer det noen skikkelige ubehagelige spark mot blæren innemellom:rolleyes:
Hadde du oul så sent? :O
 
Synes det er så vanskelig å vite jeg... finner det aldri ut [emoji87] kjenner bevegelser OVER ALT! TURBO i magen [emoji23]
 
På OUL forrige uke (25+6) lå hun i seteleie. Ellers hadde jeg ikke hatt peiling. Men kjenner i hvert fall spark stort sett til høyre et godt stykke nedenfor navlen. Og så kommer det noen skikkelige ubehagelige spark mot blæren innemellom:rolleyes:
Samme her! Jeg kjenner nesten KUN spark like under navlen på en av sidene, men på 3D ul nå lå h*n i seteleie:wideyed: Er det rumpen jeg kjenner sprell fra da??:hilarious:
 
Beklager, skulle selvfølgelig stå UL. Har ekstra oppfølging, så blir en del UL på meg, men det er vel bare en OUL;):p
Tenkte kanskje det var noe sånt, men... Ja. Begynte lure [emoji14]
Oul ved 25 uker var litt veeel drøyt synes jeg [emoji14]
 
Aner ikke hvordan knøtten ligger her. Synes det er bevegelse og spark over alt:joyful: Med når jeg får kynnere virker det som at han ligger på høyre side i magen.
 
Her snur han seg flere ganger om dagen... :rolleyes: (26+4)
 
Har en følelse av at han ligger med beina opp til høyre, for får noen gode spark der av å til.
Samtidig som jeg tror han snur seg mye, for det er så mye bevegelse inni der og hele magen buler oppom ned [emoji23][emoji23]
Blir nesten kvalm til tider [emoji23]
 
Himmel som Påsan har holdt det gående ikveld! I godt og vel en time, og vel så det, var det karatespark, boksing, trampoline, riverdance, strikkhopping og tai chi om hverandre i ett kjør! Og mannen sverger på at han kunne høre "undervannstromming" der inne!! :hilarious: Endelig begynner det å roe seg og godt er det - er jo helt støl i mageskinnet... o_O
 
Himmel som Påsan har holdt det gående ikveld! I godt og vel en time, og vel så det, var det karatespark, boksing, trampoline, riverdance, strikkhopping og tai chi om hverandre i ett kjør! Og mannen sverger på at han kunne høre "undervannstromming" der inne!! :hilarious: Endelig begynner det å roe seg og godt er det - er jo helt støl i mageskinnet... o_O
Hahaha, så gøy :D
 
Back
Topp