Babyens leie

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag har jeg vært hos jm og alt var helt fint og som det skulle være :) Da hun skulle sjekke babyens leie så lå hun i hodeleie godt nede i bekkenet og til min store overraskelse så mente faktisk jm at hun hadde festet seg :D Trodde ikke dem festet seg så tidlig når man er 2.gangs, men det var jo bare gøy da :) Lillemor var helt i turbofart når vi skulle høre hjertelyden, den var på 170 idag mot 150 som den har pleid å ligge på. Har ei veldig aktiv jente i magen.

Vet dere hvordan deres baby i magen ligger og har deres festet seg? :)

Sist jeg var hos jm (3 uker siden) log hu me hode ned, men sa ingenting om hu hadde festa seg... Men me så mye romestering som det er i magen så er jeg ikkje sikkert på hvilken vei hu ligger ;)

Så bra! Alltid godt å høre at baby ligger riktig vei ;)
Jeg var på ul for noen uker siden og da lå han i seteleie. For ca en uke siden var det veldig mye romstering i magen over flere dager, og plutselig ble magen annerledes og sparka mer retta mot ribbeina. Så nå mente både jordmor og lege at de kunne kjenne at lillemann lå i hodeleie og at hode hadde begynt å feste seg. Men skal på ultralyd neste uke, så da får jeg vel endelig svar! Spent! :)

Så bra! Alltid godt å høre at baby ligger riktig vei ;)
Jeg var på ul for noen uker siden og da lå han i seteleie. For ca en uke siden var det veldig mye romstering i magen over flere dager, og plutselig ble magen annerledes og sparka mer retta mot ribbeina. Så nå mente både jordmor og lege at de kunne kjenne at lillemann lå i hodeleie og at hode hadde begynt å feste seg. Men skal på ultralyd neste uke, så da får jeg vel endelig svar! Spent! :)
Så bra, da satser vi på at din baby også har lagt seg riktig vei. Spennende med ul neste uke da :)

Så flott at hun ligger "rette" veien og hodet har festet seg! Jenta vår har ligget i hodeleie siden uke 26, men hodet var ikke festet siste jm-kontroll. Hun sa det var vanlig at det kunne feste seg veldig seint på flergangsfødende.

Går til oul hver 4 uke...babyen har ligget med hode ned hvergang. Det samme sa JM jeg går til også:)

Min lille gutt har ikke ro i rauå til å ligge i en stilling resten av tiden,så han slår til stadighet hodekråke der inne, hvordan han får plass til det aner jeg ikke,men atletisk er han nå hvertfall. Stresser ikke så mye med det, da de sier at babyen kan snu seg den siste halvtimen før du føder,og om an ikke gjør det,så har de jo alltid en skalpell og to på lur ;)

Idag har jeg vært hos jm og alt var helt fint og som det skulle være :) Da hun skulle sjekke babyens leie så lå hun i hodeleie godt nede i bekkenet og til min store overraskelse så mente faktisk jm at hun hadde festet seg :D Trodde ikke dem festet seg så tidlig når man er 2.gangs, men det var jo bare gøy da :) Lillemor var helt i turbofart når vi skulle høre hjertelyden, den var på 170 idag mot 150 som den har pleid å ligge på. Har ei veldig aktiv jente i magen.

Vet dere hvordan deres baby i magen ligger og har deres festet seg? :)
Hvor langt er du på vei? :-) kjekt hun har festet seg da:-)) jeg er 32+1 og var til jormor i forgås, da la min med hodet ned så e spent å se om han har festet seg til neste gang :D jeg var bare glad han lå me hode ned sist , for gangen før la han i seteleie :)

Så bra hun hadde festet seg :) Min nr 2 festet seg aldri! Men på kontroll sist uke hadde han i magen festet seg nå (nr 3) så håper det vedvarer sånn :)

Var til jordmor 2 dager siden, da var jeg 31+1 og baby ligger på tverrs. Det gjorde han sist sjekk over en måned siden også. Neste time er jeg 35+2, og om han ikke har snudd seg blir jeg sent på ultralyd.

For to uker siden låg lille i hodeleie,og jeg er nokså sikker på at den ligger i hodeleie enda :-) vil vise selvpåført kontroll hos jordmor i morgen.

Var hos legen på mandag og da lå han i hodeleie, men fortsatt relativt høyt oppe i bekkenet - så langt ifra festet enda.

Hvor langt er du på vei? :) kjekt hun har festet seg da:)) jeg er 32+1 og var til jormor i forgås, da la min med hodet ned så e spent å se om han har festet seg til neste gang :D jeg var bare glad han lå me hode ned sist , for gangen før la han i seteleie :)
Jeg er 32+3 idag :) Syns bare det var så gøy å høre hun hadde festet seg da jeg ikke hadde forventa det i det hele tatt da jeg har hørt at dem gjerne ikke fester seg før fødselen er igang når deter nr 2.. :)

Jeg var hos jm i går, da var jeg 34+2, han lå på skrå med hodet ned mot venstre, men hun klarte å vri han rette veien utenpå magen. Så der og da lå han med hodet ned, veldig bevegelig rett og slett ;) men mine har ikke festet seg, den første var knapt festet den dagen jeg fødte ;) tror han lille tullekoppen snudde seg tilbake på skrå etterpå dessverre, men har jo noen uker igjen, så håper han ser lyset og legger seg som han skal :)

Jeg var med jordmor i dag. Og han ligger med hodet ned men han er aktiv og har enda god plass så. Krysser det som krysses kan på at han blir den veien.

Gratulerer med festet hode. Tenker slik sjekk. På lista da. En ting mindre å tenke på. :)

Så kjekt med festet hode!
Var på kontroll igår - fikk beskjed om at hodet var neeesten helt festet.Har ligget i hodeleie i 5 uker nå.
MORO at vi begynner å bli klare til å skvise :D

Back
Topp