Babyens garderobe -- våre bilder

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Hvor mye fikk dere kjøpt? Gaderobeskapet til vår sønn har fortsatt mye ledig plass, men samtidig vil jeg ikke lagre for mye før jeg vet jeg har behov for så mye.

Bildet kommer senere.

Har ikke kjøpt noen klær, faktisk. Men har sydd og arvet det meste. Og mamma og andre strikker så det ryker av pinnene.
Kan godt legge ut bilde av det jeg har sydd og arvet/fått i gave :love2
Har ikke ordna med verken kommode eller skap til ungen :gen113 oj, ble litt stressa nå :laughing002

Har ikke kjøpt noen klær, faktisk. Men har sydd og arvet det meste. Og mamma og andre strikker så det ryker av pinnene.
Kan godt legge ut bilde av det jeg har sydd og arvet/fått i gave :love2
Har ikke ordna med verken kommode eller skap til ungen :gen113 oj, ble litt stressa nå :laughing002
Hei ikke stress! Vi er i samme båt! Haha...... Ærlig, så begynner jeg å små-kjenne litt på stresset selv, haha. Må komme i gang straks :-)

Vi har arvet litt og kjøpt bittelitt. Har lyst til å kjøpe mer, og til å kjøpe inn håndklær og annet utstyr, men kommoden er ikke klar ennå, så jeg må vel bare vente... :)

Her ligger hele garderoben i esker etter storesøster. Har lagt det lillesøster nye jeg har kjøpt sammen med det gamle. Så blir kjedelige bilder av klærne akkurat nå ;)

Det finnes ikke noen garderobe enda. Har to sett med klær enn så lenge, ikke noe sted å plassere det. Det ligger i mitt skap. Spørs om ikke det forblir liggende der en stund også, på grunn av økonomien. :-P

Back
Topp