Babyens bevegelser

Mammisen

Februarlykke 2015
Jeg synes det er så stas å både se og kjenne hele magen romstere.. Og jeg vil så gjerne at pappaen skal få kjenne også! Men hver gang jeg sier navnet hans eller han tar hånda på magen blir ho helt rolig..! Det er utrolig frustrerende!:laughing002 Er det flere som har noen ordentlige luringer?
 
Ikke denne gangen, men sist var det slik. Uansett hvem som skulle kjenne så ble det helt stille. Nå blir det pfte full fart når pappa kommer[emoji7]
 
Har det litt sånn her også ja. Nesten så jeg ikke gidder å spørre om folk vil kjenne lenger, for han slutter jo alltid da :p
 
Her varierer det, men de største bevegelsene skjer uten at andre ser eller kjenner. pappaen har heldigvis fått kjenne litt
 
Har opplevd det flere ganger når pappaen kommer for kjenne ja :p

Men nå når han prater til henne så pleier hun å kvikne til igjen ;)
 
Pappaen gir opp og, han kommer bort i et halvhjerta forsøk.. Haha. Jeg prøver å tenke at ho sikkert blir skikkelig pappadalt når ho er ute(sønnen vår er veldig mammadalt), så jeg koser meg med ho når jeg kan..
 
Samme her i starten og noen ganger så bare peker jeg på magen i stedet for å si det høyt:hilarious:
Nå får pappaen respons omtrent hver gang, men hun stopper ofte hvis andre prøver å kjenne, merkelig:p
 
Mine pleier ofte å bevege seg når de kjenner noen tar på magen faktisk :) Så der er eg heldig. Har dere prøvd at mannen «poker» litt eller legger litt trykk på hånda? :p
 
Pappaen får nesten alltid «svar» så han hjelper til når mor er litt urolig ;) andre kjenner ingenting
 
Pappaen får nesten alltid «svar» så han hjelper til når mor er litt urolig ;) andre kjenner ingenting
Sånn er det her også! :) Hvis jeg ikke kjenner eller ser bevegelser så godt på magen, gjør han nærmest alltid det!
 
Back
Topp