babyen..

randa

Flørter med forumet
når æ ligger på rygg så kan æ kjenne kor babyen ligger, men d æ lure litt på e at babyen ligger på samme plass heile tida... nede til høyre... skal den egentlig ikkje kunne sprelle og snu seg og være litt overalt inni magen min? kan den ha ei favoritt side å ligge på eller burde man bli bekymret? kjenner jo spark å vet at alt er bra inni dær, men hvorfor ligger den alltid på samme plass...

hvordan er d me deres lille baby?

Forrige uke syns jeg det bulte litt mere ut på venstre siden og at det var litt hardere akkurat der. Denne uken er kulen litt større på høyre siden og det er også hardere enn på venstre side. Så har tenkt at det må være babyen som ligger der. Men den lå mange dager på samme side før den flyttet seg hvertfall![:)]

Her ligger h*n nede hele tiden. Har en livmor som går høyt over navlen, men h*n ligger bare der nede, rett over skambeinet. Med ansiktet vendt nedover[:)] Koser seg sikkert kjempe[:D]

Tusen takk for svar.. er jo litt mere nervøs dette svagerskapet pga dødfødseln jeg hadde i fjor.. og nå nærmer d seg uka som d gikk galt i forrige gang...

Back
Topp