Babyen?

Hedvik

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marsboerne 2023
Kjenner en svak kriblende/dirrende/sprellende følelse i livmor området innimellom, kan gå dager eller timer i mellom. Litt vanskelig å forklare. Er 16 fullgåtte uker på vei. Kjente det for første gang for ca en uke siden. Er førstegangs. Kan det være babyen? Skjønner ikke helt hva annet det kan være? De siste par dagene har det gjerne kommet oftere om jeg sitter framoverbøyd eller ligger på magen også. Var ca da jeg begynte å få mage også.

Kjenner en svak kriblende/dirrende/sprellende følelse i livmor området innimellom, kan gå dager eller timer i mellom. Litt vanskelig å forklare. Er 16 fullgåtte uker på vei. Kjente det for første gang for ca en uke siden. Er førstegangs. Kan det være babyen? Skjønner ikke helt hva annet det kan være? De siste par dagene har det gjerne kommet oftere om jeg sitter framoverbøyd eller ligger på magen også. Var ca da jeg begynte å få mage også.
Det er nok babyen du kjenner ja :) ❤️

Tipper det er baby! Jeg begynte også å kjenne det rundt den tiden! Er førstegangs.. kjenner det også spesielt når jeg sitter fremoverbøyd eller når jeg ligger på ryggen :-)

Har også kjent en slags dirrende, sånn rar følelse. Er førstegangs og 15+4 uker, og har undret på om det er den lille. Kan jo ikke være no annet. :D For en fantastisk følelse. :Heartred

Så spennende!! Håper jeg også merker noe snart. Er 15 uker nå, men har ikke merket noe liv enda. Er 2.gangsfødende og gleder meg sååå til å kjenne den lille. Det er den beste følelsen med å gå gravid!

Så gøy at dere allerede har begynt å kjenne tegn til den lille :D

Jeg går også å venter på å få kjenne små spark [emoji7] Kjenner antydning til noe av og til men ikke noe sikkert. Er 16+2 idag. Andregangs.

Jeg er førstegangs og 16+2 i dag. Har lurt på om jeg kjenner babyen i ca en uke nå, men har tenkt at det er for tidlig. I dag tidlig kjente jeg et plutselig dunk et stykke under navelen. Jeg har ofte problemer med magen og kjenner godt til hvordan tarmene mine kan oppføre seg, men dette var noe annet enn jeg kan huske å ha kjent før. Nå begynner jeg å tro at det er babyen jeg har kjent i disse dagene, men er fortsatt veldig usikker.

Jeg har også kjent noen små dirringer i ca en ukes tid nå, er 15+2. Kjenner ikke noe jevnlig, men kommer av og til spesielt om jeg ligger og slapper av eller bøyer meg fremover :) Er 2.gangs og minner litt om de bevegelsene jeg kjente med nr 1.

Jeg kjente akkurat et dunk til, ganske likt som på søndag. Lenger mot siden og kanskje litt svakere. Men likevel et dunk.

Back
Topp