babyen

2008/2013/2014

Glad i forumet
Babyen i magen har en tendens til å bli veldig rolig i perioder, altså en dag eller to. Hver gang dette har skjedd har jeg vært på føden. Alt har vært fint, babyen har bare snudd seg slik at jeg ikke kjenner noe særlg til bevegelsene hans. Nå har han vært rolig igjen. Kjente litt i går og litt i dag. Bør jeg reise inn i kveld, eller tror dere jeg kan slappe av å kjenne om han blir aktiv igjen i morgen?

Er forresten 34 uker i morgen...

Du kjenner babyen i magen best selv, og bevegelsesmønsteret.. Er du bekymret synes jeg du skal ta en telefon inn for sikkerhetsskyld :-)

Er jo du som kjenner bevegelsene og babyens mønster best selv.
Snuppa mi er veldig rolig de dagene jeg har vært i stor aktivitet, men jeg kjenner henne alltid dagen etter når jeg tar det med ro igjen- derfor bekymrer jeg meg heller ikke :)

Synes du skal kjenne på det selv. Jeg hadde absolutt tatt en tur for mye enn en for lite!!! Så hvis du føler deg bekymret, så synes jeg du skal ringe inn!!!

Sniker fra oktober. Jeg hadde så definitivt ringt om jeg selv var bekymret og han ikke hadde fulgt bevegelsesmønsteret han fra før av har hatt.

Back
Topp