Babyen vokser

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Så igjennom bilder og film på mobilen min nå, og fant en liten snutt jeg filmet av babyen da hun var fire dager gammel. Fy søren som hun har vokst! Alt var anderledes, bevegelser, ansiktsuttrykk, lyder. Har glemt det allerede hvordan hun var som nyfødt. Tenk som tiden flyr!
 
Og stekker seg!
Frøkna her har blitt så lang, plutselig kunne vi pakke bort størrelse 50.
Nå passer 56 fint og noe 62.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg har pakket bort alt i 56 nå, bortsett fra noen pysjer for det har jeg ikke i 62.
56 var bare akkurat passe over magen og i lengden, mens 62 er litt romslig. Men heller litt for stort enn litt for lite tenker jeg. Det skal jo være behagelig:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Og strekker seg ja, ikke minst! Vi er på vei ut av 56. Hm sine bodyer er snaue nå, og pysjene med fot må vi gi opp! Storebror brukte 50 i ukesvis, så det er tydeligvis stor forskjell på disse to :)
 
HM 56 synes jeg er som en 50 (i hvertfall det som kommer i 2pack). Pysjamasene i 2 pack som er størrelse 50, er mer som 56-62.

Veldig rart!

POP er også veeellddigg stort i størrelsen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har rydda bort en del i 56 nå. Men har igjen en del bodyer og alle vanlige buksene passer også fint enda (til og med en vanlig bukse i 50 som fortsatt passer). Har funnet frem det meste jeg har i 62 da så nå er det stappfullt i skuffen siden 62 er den str. jeg har mest klær i.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
HM 56 synes jeg er som en 50 (i hvertfall det som kommer i 2pack). Pysjamasene i 2 pack som er størrelse 50, er mer som 56-62.

Veldig rart!

POP er også veeellddigg stort i størrelsen.
Veldig rart at det skal være så store forskjeller i samme butikk! Ikke lett å bli klok på da.. Vi lever og ånder Newbie her hjemme, og de synes jeg er fine i str. Passer bra til kroppsfasongen til vesla.
 
Jeg synes også pop så veldig stort ut. Har ikke prøvd noe av det da, bare sett det i butikken.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp