babyen vant:) (ord fra min sønn)

moonlight246

Forelsket i forumet
Min sønn på snart 3 år fortalte meg idag at babyen kom inn gjennom navlen min, og at den kappet med andre babyer, men Tage var raskest og vant.

så no skal han være i magen til mamma en liten stund før han sklir ut av navlen til mamma og vil drikke pupp:)

hvor tar han det fra????????????

hahaha, de er så søte disse små med gullkornene sine

Hehe, han har vel lært det i bhg tenker jeg[8D][:D] Ellers så har de jo god fantasi disse skjønne små...

Jeg sa til datteren min at mamma skulle til tannlegen idag... Hun har ingen forhold til tannlegen, men da jeg skulle si ha det i bhg sier hun: " stakkars mamma, aua i tennene... Mamma dra til tannlegen nå" Mens hun gir meg en klem og et medlidende blikk[8D][:)] Skjønningen min!<3 Er det rart man smelter av disse små!?

hehe,søtt[:)] Han er inne på noe da[:D]

ORIGINAL: MissMari

Hehe, han har vel lært det i bhg tenker jeg[8D][:D] Ellers så har de jo god fantasi disse skjønne små...

Jeg sa til datteren min at mamma skulle til tannlegen idag... Hun har ingen forhold til tannlegen, men da jeg skulle si ha det i bhg sier hun: " stakkars mamma, aua i tennene... Mamma dra til tannlegen nå" Mens hun gir meg en klem og et medlidende blikk[8D][:)] Skjønningen min!<3 Er det rart man smelter av disse små!?

Merkelige er at han går ikkje i bhg, går i park men er ikkje så mye prat og sånt der.

han mente også at mamma måtte til doktormannen, hadde gjemt smokken hans under toppen med skulderen min og da hadde mamma au i klompen og måtte til doktormann.

ja de er helt nydelige:)

ORIGINAL: Tullerusket

hehe,søtt[:)] Han er inne på noe da[:D]

ja var det han var, satt nesten litt sjokert når han fortalte det. hehe:)

du er heldig som har den versjonen....!!![:D] her har sønnen min en annen en *flau*[:o]

Back
Topp