Babyen vår:-)

akita24

Flørter med forumet
[;)]Heisann alle sammen!

Dette er mitt første innlegg på denne siden,vi venter baby 26.mars, men håper jeg kommer litt før[:)] Jeg vil gjerne høre om noen av dere andre har opplevd i uke 21 at babyen har sparka til ved ribbena deres?Min gjor det igår, det må ha vært babyen, det var så kraftig at jeg skvatt til....
Også har jeg idag hatt mye "slimlignende" utflod, noen som kjenner seg igjen i dette?Jeg er andregangsfødende, men er seks år siden jeg gikk gravid sist...

Hei akita24, og velkommen hit!

Babyen min har sparka og rørt seg kjempemye lenge, jeg var veldig tidlig ute med å kjenne det. Jeg kjente allerede i uke 20-21 spark opp mot ribbeina, men siden livmoren ikke er lenger enn noen cm over navelen er det vel egentlig forplantningen videre opp i de indre organene og bukmuskulaturen som jeg kjenner opp i ribbeina. Livmoren når ikke opp til ribbeina ennå. Menjeg kjenner spark så kraftige av og til (i alle retninger) at jeg skikkelig "rykker til"! Morsomt[:D]

Jeg har hatt en del slimlingnende og hvit/blank utflod hele svangerskapet, jeg. Utfloden kommer og går litt. Jeg er førstegangsfødende og er nå 6 mnd på vei. Legen min og jordmora mi sier det er helt normalt (og jeg har ingen infeksjoner eller sopp). Tror du ikke trenger å bekymre deg, men hvis du er usikker så kan du jo be legen om å ta en prøve av sekretet fra skjeden.

Ha en fin helg! [:)]

Hei. Har nok kjent det da jeg å. Men var så usikker fordi det var så tidlig.
Men nå er jeg helt sikker på at han sparker i ribbeina, merkes veldig godt! Er egentlig ikke noe særlig behagelig. hehe Det er mest når jeg sitter med litt kroket rygg eller her på dataen..

Back
Topp