Babyen tisser

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Har hørt at noen ganger når babyen tisser så rister den. Tror ikke jeg har opplevd det noe tidligere. Men i natt etter at jeg gikk på do så vibrerte hele magen. Hadde jeg ikke vært så trett hadde det nok både kilt og jeg hadde sikkert fått meg en latter.

Har også hørt dette, og tror kanskje det var det jeg opplevde en dag i forrige uke. Måtte le litt ja. :p Blir helt facinert av hvor mye jeg kjenner til den lille i magen. :D

Haha nå må jeg le! For dette har jeg kjent lenge å vert bekymra for!! Trodde babyen fikk anfall eller noe! Åsså er det bare tissing? :D i love it :D

De sier så. :) Men det kjennes ut som kramper :/

Haha nå må jeg le! For dette har jeg kjent lenge å vert bekymra for!! Trodde babyen fikk anfall eller noe! Åsså er det bare tissing? :D i love it :D
Hihi:) jeg også har tenkt det. Herregud har kid ' n epilepsi eller noe? Men jeg vet jo om dette med tissinga, men husker det aldri der og da.

Hihi:) jeg også har tenkt det. Herregud har kid ' n epilepsi eller noe? Men jeg vet jo om dette med tissinga, men husker det aldri der og da.

Hehe!! Har også tenkt på epilepsi!

Haha:) er jo ikke rart da, når hele magen rister som bare det!

Hehe nei også såå fort åsså! Har tenkt det burde jo ikke være mulig! :P mannen har også reagert når han har fått kjenne det :P

Haha, jeg trodde det var ei guttegreie :p har jo bare hatt gutter i magen, og ser jo det når de er babyer også at de får litt rykninger når dem tisser ;) men ha, det er litt artig :D

Haha, det har jeg ikke hørt om:)
Da må jeg begynne å kjenne etter om jeg kjenner det også:)

Hehe nei også såå fort åsså! Har tenkt det burde jo ikke være mulig! :P mannen har også reagert når han har fått kjenne det :P
Vibrerer skikkelig!

Haha, dette har jeg kjent mange ganger, og blitt litt urolig, for jeg har også trodd at noe har vært galt! :p Kan ikke huske at det var slik sist, men det var det sikkert ;)

Magen vibrerer ikke, men vrir seg som en kålorm. Det kommer liksom armer og bein og hode gjennom overalt, alle kan se det på utsida of det føles i magen som om jeg er på en berg-og-dal-bane :P

Full aktivitet nesten døgnet rundt!

Men har hverken merka vibrering eller hikking :)

Back
Topp