Babyen sparker

Love4two

Forumet er livet
Nå er jeg sikker [:)][:)][:)][:)]
BABYEN SPARKER
[:)][:)][:)]

Kjæresten kjente det til og med
[:D][:D][:D]

Lille babyen vår [:)][:)][:)]

Jeg er så gira, kan ikke sove på noen timer jeg nå
[:)][:)][:)]

Så kjekt! Gleder meg til å kjenne det jeg også [:D]

hmm typen min kjenner ingenting han[&:] ikke sparker de sånn kjempehardt heller, begynner å lure på om de er litt late jeg

gled deg...det er en utrolig opplevelse[:D]

Dette er bare en sånn flott opplevelse at jeg blir helt rørt [:)] Nå som jeg er bevist på hvordan det kjennes ut når babyen sparker, kjenne r jeg det oftere. Spennende å se om den vil være like aktiv i kveld som den var i går da samboeren også fikk kjenne det [:D][:D] Gleder meg bare til å kjenne mer jeg nå.

Hvordan kjennes det egentlig ut?
Er 19 uker i morgen, og tror jeg kjenner liv. Sånn rar bobling i magen. Spesielt når jeg spiser eller drikker noe søtt, som is f.eks.

Det er helt utrolig!! Kan ligge mange timer etter jeg har lagt meg å bare kjenne etter[:)] 

ORIGINAL: barnimagen

Hvordan kjennes det egentlig ut?
Er 19 uker i morgen, og tror jeg kjenner liv. Sånn rar bobling i magen. Spesielt når jeg spiser eller drikker noe søtt, som is f.eks.

Jeg tror det du kjenner er babyen som sparker jeg [:)][:)] Jeg har følt at den har beveget seg der inne i noen uker som bobler, som om den killer meg forsiktig innenfra og som bølger, men ikke vært sikker før i går. Tro på det kroppen din forteller deg du [:)][:)][:)] og kos deg framover [;)]

ORIGINAL: April06

Det er helt utrolig!! Kan ligge mange timer etter jeg har lagt meg å bare kjenne etter[:)] 

Det er så gøy nå som jeg vet hva jeg skal kjenne etter, så jeg forstår deg godt [:)] D kjenner det mer en meg, så jeg ha masse å glede meg til. Det blir litt som å kommunisere med den lille i magen når en kan kjenne sparkene og etterhvert finne ut hva som gjør den sprelsk av til eksempel musikk ol. Har veldig lyst til å bruke musikk mer bevist, som en stimulering. Dette har vært en utrolig flott helg [:D][:D][:D]

Back
Topp