Babyen sparker som fem krigere

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Dette er første gang jeg er gravid og syntes det er veldig stas! :D Nå er jeg 22+3 og har kjent sterke spark i godt over en måned alt. I starten var det bare små, koselige dytt som både mannen min og jeg kjente, men nå er det så mye spark at det til og med går utover nattesøvnen min. Jeg er allerede sykemeldt 50% pga. utmattelse, og det hjelper ikke så mye at barnet (allerede) holder meg våken om natten :grumpy:
Blir selvfølgelig bekymret dersom sparkene stopper opp en periode og smiler som en idiot når jeg ser sparkene på magen, men må si det er litt slitsomt når lille bouncer fra den ene siden til den andre uten stopp :hilarious:
 
Det er slitsomt og fantastisk på samme tid :)
Lillebror var veldig aktiv i magen helt til han ble født. Mye mer enn de andre ungene mine.
 
Jeg var så mørbanket på slutten av svangerskapet pga lillegutt. Han var(/er) sykt aktiv og jeg hadde så utrolig vondt i magen og underlivet de siste ukene :p fikk hverken sove eller slappe av på slutten. Ringte fødeavdelingen gråtkvalt og sa jeg var så trøtt, hadde så vondt at jeg kom til å dø. De ba meg komme inn, fikk ei sprøyte i rumpen og sov i herlige 6 sammenhengende timer! De ville ta en CTG registrering, men det gikk ikke det heller. Var vondt med båndene stramt på magen. Er så glad det er over :D


Savner egentlig å ha nurket i magen.. spørs om vi må få en til :p masse lykke til i hvert fall!! :D
 
Jeg var så mørbanket på slutten av svangerskapet pga lillegutt. Han var(/er) sykt aktiv og jeg hadde så utrolig vondt i magen og underlivet de siste ukene :p fikk hverken sove eller slappe av på slutten. Ringte fødeavdelingen gråtkvalt og sa jeg var så trøtt, hadde så vondt at jeg kom til å dø. De ba meg komme inn, fikk ei sprøyte i rumpen og sov i herlige 6 sammenhengende timer! De ville ta en CTG registrering, men det gikk ikke det heller. Var vondt med båndene stramt på magen. Er så glad det er over :D


Savner egentlig å ha nurket i magen.. spørs om vi må få en til :p masse lykke til i hvert fall!! :D
Off da, håper babisen vår roer seg litt utover så jeg slipper det der :eek:
Tusen takk :) Kommer sikkert til å savne sparkene når de er borte :p
 
Off da, håper babisen vår roer seg litt utover så jeg slipper det der :eek:
Tusen takk :) Kommer sikkert til å savne sparkene når de er borte :p
Jeg kjente fantomspark i noen mnd etterpå :eek: ikke nå lenger da.. savner de faktisk :p selv hvor vondt det var på slutten
 
Bedre med mye rørelse enn ingen/lite hvertfall! Min kunne være helt rolig flere dager i gangen før han var spinnvill noen netter og deretter rolig mange dager igjen. Ble noen turer på føden når han holdt på sånn :p Nå er han snart to år gammel og fortsatt en liten fark. Fins ikke rolig nå da :p
 
Bedre med mye rørelse enn ingen/lite hvertfall! Min kunne være helt rolig flere dager i gangen før han var spinnvill noen netter og deretter rolig mange dager igjen. Ble noen turer på føden når han holdt på sånn :p Nå er han snart to år gammel og fortsatt en liten fark. Fins ikke rolig nå da :p
Er det jeg også tenker :) Når sparkene blir veldig intense hjelper det som regel å bytte liggestilling :)
 
Lillesnuppa vår er en skikkelig kickbokser.På ultralydene vi var på lå hun nesten ikke i ro,untatt på de to siste.Hun sparket og veivet med armene og det så ut som hun slo salto nedi magen.Nå kjenner jeg det godt øverst i magen når hun sparker,og kan plutselig se en fot eller en arm stikke ut på magen.Fantastisk og fasinerende,så får det bare være at hun gir meg lite nattesøvn de siste ukene før fødsel ;):D
 
Back
Topp