Babyen sparker nedover !

Labbetussen683

Blir kjent med forumet
Har noen av dere babyer som sparker mye nedover?
Det er veldig ubehagelig,og kjennes som hun sparker meg i livmorhalsen heletiden..(kjenner det i skjeden på en måte)
Kjenner på sidene også iløpet av dagen,men det er myyye nedover!
Straks uke 22.
Det er ikke direkte vondt,men det er veldig veldig ubehagelig.

Det er veldig ubehagelig,og kjennes som hun sparker meg i livmorhalsen heletiden..(kjenner det i skjeden på en måte)
Straks uke 22.
Jeg kjenner det når jeg legger meg på siden. Da er det akkurat som han treffer en nerve som stråler nedover i vagina. Det er ikke mye digg, hehe:blackeye:

Jeg kjenner det når jeg legger meg på siden. Da er det akkurat som han treffer en nerve som stråler nedover i vagina. Det er ikke mye digg, hehe:blackeye:
Au da! Ja det kjennes litt sånn ut egentlig ja! ..litt ut som sylskarp nål eller kniv som stikker nedover livmorhalsen/skjeden.. husker ikke det med nr 1, så blir litt bekymret for jeg hadde aldri vondter med han,men det har jeg myyye av denne gangen med alt mulig. Jeg er også konisert for ca 5 år siden,og blir litt bekymra for livmorhalsen når hu driver å spraker ned i den heletiden.. sikkert bare mammauro.. meeen tenk om den slipper opp El no ..

Straks uke 22.
Første brukte å sparke myye nedover. Og var slik du beskriver det. Utrolig ubehagelig. Kjenner babyen sparker litt nedover nå også, men kjenner det mest i blæra nå.

Straks uke 22.
Jeg var på ultralyd i dag for å sjekke livmorhalsen etter en del nedpress. Der satt baby og sparka rett på åpninga i livmorhalsen. Så ja, akkurat samme her :p

Jeg var på ultralyd i dag for å sjekke livmorhalsen etter en del nedpress. Der satt baby og sparka rett på åpninga i livmorhalsen. Så ja, akkurat samme her :p
Sa dem noe om det gjorde noe med tanke på nedpress,blødning osv når baby sparker og presser nedover?

Sa dem noe om det gjorde noe med tanke på nedpress,blødning osv når baby sparker og presser nedover?
Hørtes ikke sånn ut. Men jeg har ikke vært plaget med blødninger så akkurat det var ikke noe tema. Men det kunne gjøre noe for følelsen av nedpress da. Er mest kynnere som kan forkorte livmorhalsen tror jeg, men i mitt tilfelle såg det ikke ut til at livmorhalsen var påvirka av kynnerene enda iallefall.

Hørtes ikke sånn ut. Men jeg har ikke vært plaget med blødninger så akkurat det var ikke noe tema. Men det kunne gjøre noe for følelsen av nedpress da. Er mest kynnere som kan forkorte livmorhalsen tror jeg, men i mitt tilfelle såg det ikke ut til at livmorhalsen var påvirka av kynnerene enda iallefall.
Ok det er jo bra da. Langt er du på vei?
Har en del kynnere jeg også,men tenker at det er normalt på denne tida..
Mente dem at nedpressfølelsen kommer av at babyen ligger lavt eller sparker nedover?

Ok det er jo bra da. Langt er du på vei?
Har en del kynnere jeg også,men tenker at det er normalt på denne tida..
Mente dem at nedpressfølelsen kommer av at babyen ligger lavt eller sparker nedover?
19+1. Tror det var en kombinasjon av at den lå lavt og sparka nedover.

Jeg har hatt en del kynnere i siste uka, sparking nedover men ikke noe nedpress. På lørdag stoppet det ikke opp. Fikk beskjed om å legge meg ned, for da skal det stoppe. Stopper ikke altid, men går fortere over i allefall. Jeg ble sykemeldt, for at det skulle roe seg ned fra i dag og ut neste uke, 100% og 50% ut måneden. Så jeg fikk plutselig goood tid til å ta det med ro.Mulig de er litt ekstra påpasselig siden vi mistet sist. De målte ikke noe som helst, men mulig de gjør det senere...

Jeg har hatt en del kynnere i siste uka, sparking nedover men ikke noe nedpress. På lørdag stoppet det ikke opp. Fikk beskjed om å legge meg ned, for da skal det stoppe. Stopper ikke altid, men går fortere over i allefall. Jeg ble sykemeldt, for at det skulle roe seg ned fra i dag og ut neste uke, 100% og 50% ut måneden. Så jeg fikk plutselig goood tid til å ta det med ro.Mulig de er litt ekstra påpasselig siden vi mistet sist. De målte ikke noe som helst, men mulig de gjør det senere...
Åja, må bare ta det med ro du nå da <3
Håpe kynnerne gir seg litt og da,så du ikke blir så sliten !

På slutten i forige svangerskap så slet jeg mye med kynnere som ikke ville gi seg. Jeg brukte å ta meg varme bad og det hjalp med å få kynnere til å slippe. Varmepose kan også være greit å prøve hvis man ikke har badekar. :)

23+2, og frøkna sparker mye nedover, i tissen føles det ut som av å til, virker som hun liker seg langt nede generelt :hilarious: Jordmor sa at de kommer lenger oppover etterhvert som livmoren vokser oppover. kan virkelig være ubehagelig til tider ja:arghh:

23+2, og frøkna sparker mye nedover, i tissen føles det ut som av å til, virker som hun liker seg langt nede generelt :hilarious: Jordmor sa at de kommer lenger oppover etterhvert som livmoren vokser oppover. kan virkelig være ubehagelig til tider ja:arghh:
Veldig veldig koselig med masse liv, meeeeen kan du værsåsnill å ta di hardeste travsparkene i en annen vinkel? :p hilsen mamma"

22+4 og her sparkes det mye nedover. I dag kunne faktisk mannen også kjenne bevegelsene utenpå magen. Vi mistet i uke 20 sist så aldri opplevd dette før. Har til nå følt et snev av ro rundt at det jeg har følt har vært likt som sist. Men jeg kom jo aldri til å kjenne spark sist så de siste dagene har vært litt skumle. Sparker hun opp livmorhalsen liksom? :nailbiting:

Back
Topp