Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sto i artikkelen at sosialt smiler de gjerne ikke før de er noen mndEr jo forskjell på grimase og smil, og vi ser vel hva som er hva vi som titter dem i ansiktet dagen lang <3jeg så veldig godt når vesla smilte til meg på ordentlig, da var hun rundt fem uker gammel. Før det hadde hun jo smilt, men ikke bevisst på en sosial måte, mulig hun var litt seint ute
![]()
ÅååååSto i artikkelen at sosialt smiler de gjerne ikke før de er noen mnd![]()
Det kan det jo være! Tror ikke på alt jeg leserÅååååda så jeg kanskje feil på vesla da! Har tilogmed film av at hun smiler til meg mens jeg pludrer med henne. Kanskje det ikke var bevisste smil allikevel?
Herligjeg har aldri trodd på at det tar så lang tid før barna smiler, man ser forskjell på grimaser og smil tenker jeg. Begge mine barn har smilt til meg dagen etter at de var født.![]()
*ler så jeg griner*Her kom smilet etter ca 1 uke... Min mor sto på sitt om at det var luft og sier fortsatt "det er bare luft" hver gang hu smiler... Nå har jeg begynt å kommentere henne også, s hver gang hu smiler nå spør jeg om hu har luft i magen![]()
*ler så jeg griner*
Den var godden må jeg huske til jento blir født og den kommentaren kommer
![]()
Høres bra utHehe... Mye rart som kommer ut når hormonene er på topp i barseltidenskal sies at både min mor og svigermor har slutta å kommentere luft nå og heller påpeke smilet hennes
![]()