Babyen skvetter

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
De siste dagene har det vært flere episoder hvor babyen skvetter skikkelig av høye lyder, f.eks. sambo som nyser høyt, badebalja som falt på gulvet, eller at jeg hadde tørrfor i matskåla til bikkja.
Hun kunne skvette av høye lyder før også, men nå blir hun kjemperedd! Hun begynner å hylgrine og blir kjempestressa, svetter og er vanskelig å roe. Jeg får jo så vondt av henne:( Man kan se på ansiktsuttrykket at hun blir kjempelei seg.
Skjønner ikke hvorfor det plutselig har blitt sånn. Norn andre som har opplevd dette?
 
Samme her. Han blir så redd og den gjeipen. Stakkars liten:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sånn er min gutt også blitt den siste tiden.. Enset ikke noe slik før mens nå skvetter han til for alt mulig :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her, skal ikke mye til før hun blir kjempe redd. Hun begynner ikke å gråte men blir åpenbart redd og ukomfortabel, og jeg får så veldig vondt av henne..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Virker som det er normalt da. Får bare unngå å lage høye lyder så langt det går:)
 
Jeg tror det er ganske normalt, min kunne til og med fint sove om hunden min bjeffet, men nå er det klin umulig, skvetter ofte av høye lyder, men han holder seg heldigvis rolig, men man ser også veldig tydelig at han blir redd og ukomfertabel. Tror egentlig dette er en fase alle småbarn går igjennom, for nå så ser det ut som ting begynner å gå litt tilbake til sånn som det var før :)
 
Back
Topp