Babyen rister!

enriqua

Førstegangs mamma ♥
Andre som kjenner at babyen rister i magen? Jeg har søkt litt på nettet og funnet ut at det enten kan være hikke, eller at han/hun tisser! Det er visst veldig vanlig, så derfor spør jeg her om det er flere som har merket noe ;)

Kjenner av og til at det kommer noen veldig hurtige bevegelserrett etter hverandre, kan nok kjennes ut som risting ja, nå som du sier det! :)

Jeg har vært bekymret for at det har vært noe i veien med frøkna, men nå er jeg roligere, etter å ha funnet ut hva det var :)

Kjenner det jeg å :) men dere andre som kjenner sån risting, venter dere gutt eller jente?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jente her :-)

Kjenner ristingen ja- hehe...syntes det er så morsomt! Mannen kun se at hun romsterte og ristet på utsiden av magen og lurte på om det var en alien inni der :P Skal ha jente, er 25+4 uker ;)

Masse bevegelser er jo topp! :D

Hvor lang tid er det snakk om når dere kjenner risting? Har aldrig kjent tidligere men idag har jeg kjent flere ganger, å sikkert et par minuter hver gang... Føler at det hållt på nesten hele ettermiddan.

Hehe, vi har så mange rare kallenavn på de ungene! Er ikke prinser og prinsesser her ;) Her er det lille troll, lille fis, lille heksunge, pissenisse osv. Hehe, alt med kjærlig tone såklart! :)

Ja det er klart! Er ikke så mye prinsesse her heller; Tøtta (?), snuppa, jenta vår og min favoritt Pippi! (På fransk sier man jo "faire de pi-pi" om/til barn som må tisse- så Pippi får jo dobbel betydning her ;)

Hvor lang tid er det snakk om når dere kjenner risting? Har aldrig kjent tidligere men idag har jeg kjent flere ganger, å sikkert et par minuter hver gang... Føler at det hållt på nesten hele ettermiddan.

Her varer det ikke mer enn et par sekunder om gangen, men flere ganger daglig :)

Back
Topp