Babyen min slår seg selv

Lilletrille

Gift med forumet
Når Bianca ligger å får pupp, så ligger hun nesten alltid å slår seg selv i hodet, ganske hardt. Noen ganger bare klorer hun....
Det hender jeg holder igjen hånden, for kan jo ikke være noe godt å gjøre slikt?[8|]
Flere babyer som gjør dette?

Min gutt slår seg ikke, men river seg selv i håret på den ene puppen og på den andre stryker han hånda helt fra bakhodet og fram til ansiktet om igjen og om igjen[;)]

Jepp, Herman ligger også og slår seg selv i hodet når han får flaske. Eller lugger meg.... Ser ganske så pussig ut, men tror ikke det gjør vondt.

huff da, her driver tobias å slår meg i ansiktet når han får pupp. Men nå har det blitt mest kosing og klemming i ansiket isedet for slåing [:)]

Takk for den tråden her!!!!
Aslak har gjort dette siste to ukene og jeg begynte å lure på om det var noe alvorlig galt med ham [&:] Men siden det er flere som dunker seg selv i hodet (tinningen her) så ser jeg på det som "normalt" [8D][:)]

Huffda, det kan ikke være særlig godt [8D] Dennis pleier å gripe et godt tak i huden på puppen og klype og dra. Ganske vondt, så hender jeg putter fingeren min i hånda hans når det blir for vondt til meg.

Ja var jo det jeg tenkte.... At hun kanskje var litt tullerusk[&:]
Hun har jo god kontroll på armene ellers, så skjønner ikke helt hvorfor hun gjør det...
Men så lenge det er "normalt" så er det nok ikke noe å bekymre seg for[:)]  *fjooof*

ORIGINAL: Lilletrille

Ja var jo det jeg tenkte.... At hun kanskje var litt tullerusk[&:]
Hun har jo god kontroll på armene ellers, så skjønner ikke helt hvorfor hun gjør det...
Men så lenge det er "normalt" så er det nok ikke noe å bekymre seg for[:)]  *fjooof*

Hihihi [:D]

Ja, lillemor vifter ivrig med armen og etterhvert slår hun seg selv... skal sies at hun sparker meg i magen og drar meg i håret eller nesen når hun spiser også[8|]

jammen de ligger jo å koser seg...på en rar måte vell og merke[8D]
Lille her ligger å koser med tinningen sin selv, eller klorer heter det vel[;)]

ORIGINAL: 2607

Jepp, Herman ligger også og slår seg selv i hodet når han får flaske. Eller lugger meg.... Ser ganske så pussig ut, men tror ikke det gjør vondt.

samme gjør min... å han luggger meg hardt...[&:]

Back
Topp