Babyen min hyler sånn! Høye, tynne, lange hyl, hele dagen lang...

FrenchConnection

Betatt av forumet
Hun er 5 mnd og har holdt på med dette i vel en måneds tid, men den siste tiden har hylene intensivert. Før var de verst på kvelden når hun var trett, men nå begynner hun allerede tidlig om morgenen og holder det gående hele dagen. Hun gråter nesten aldri, men disse hylene er så plagsomme og vonde å høre på at jeg snart ikke vet hva jeg skal gjøre... Folk snur seg etter oss på gaten :)
Har ikke hørt andre babyer som hyler på den måten. Hun virker frisk og fin og "riktig" utviklet på alle mulige andre måter. Andre som har opplevd dette? Og vet hva det kommer av? Om det "bare" er det at hun prøver ut stemmen sin? (og mors tålmodighet...)
 
Hei hei! Takk for svar :D
Første gang jeg er her inne, har vært på dinbaby.com, men der har de ikke terminklubber så tenkte jeg skulle teste ut her litt, for litt moro at barna er ca. like gamle! Har en datter som blir 5 mnd i dag, er 30 år og bor i Oslo :)
Skal forsøke å lage en litt mer fargerik og spennende profil :) Skjønner at dere som er her inne allerede er "godt kjent"? Eller?

Ang. hylingen så har jeg ikke vært på helsestasjonen men tenker faktisk å stikke innom i dag og høre... Får håpe de har noen tips om hva det kan være, for begynner å bli litt oppgitt... Hun har god appetitt, har begynt med grøt 2x om dagen (halve porsjoner), og hun legger fint på seg. Veier 7 kg, det er vel akkurat snittet... :)
 
vet ikke hva det kan være annet enn det solvit og selinesmam sa.... ville bare ønske deg velkommen til oss[:D][:)]
 
Tusen takk for svar og hyggelige velkomsthilsener :) Hadde bare tenkt å legge inn ett innlegg for å få evt. svar på spørsmål, men her er det jo så hyggelig at jeg tror jeg "flytter inn" :)
Så søte barn dere har!!! Er så stas å se andre bebiser! Skal som sagt få ordnet ordentlig profil - skal forresten til helsestasjonen kl. 12.30.
 
Velkommen til oss![:D]
 
Ina Marielle har også begynt med denne ropingen/hylingen for noen uker siden.
Noen ganger hyler hun bare for å hyle (og evnt få litt oppmerksomhet) mens andre ganger er det fordi hun har en rap eller er trett. Men jeg har lært meg nå og skille mellom hylene[;)]
 
 
Velkommen hit [:D]

Syns du skal flytte inn hit, jeg [;)][:D] Ha en fin dag[:D]
 
ORIGINAL: Embrik`s mam

regner med det er utforsking av stemmen, Embrik holder også på sånn ;)

 
Ada Sofie og [:D]
 
Velkommen hit [:)]
 
Heisann og velkommen inn hit[:D]
 
Celine holder også på sånn med hyling,høres nesten ut som en syk papegøye[8D] hun holder på mest om morningen og kvelden,men hs sa at hun bare utforsket stemmen sin[;)]
 
Hei igjen!
Da har jeg vært på helsestasjonen, og vesla beviste virkelig at hun kunne hyle... Satte igang så de andre som var der virkelig løftet på øyenbrynene. Ble helt svett jeg[&o]. Helsesøster sa vel egentlig bare at "sånn er det bare", men jeg fikk kontaktinfo til familiesentralen her jeg bor, og skal ringe dem i morgen... I dag har skrikingen vært nesten uutholdelig - og jeg har generelt ganske stor tålmodighet og en ganske relaxed person, så det sier litt :) 
Håper virkelig det gir seg snart, og at ingenting er i veien med den lille...
 
Back
Topp