Babyen min har spydd mye

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg har vært på fjellet en tur nå, og når jeg kom hjem var samboer fortvilt over at gutten vår har spydd enorme mengder. Mest melk som har kommet opp? Hva kan dette være/bety? Bør jeg bli bekymret? :o

Han har alltid gulpet litt men aldri så voldsomt mye :/ blir veldig glad for tanker og råd!? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her gulper/spyr hun mye mer når hun får flaske isteden for pupp. Kan det være årsak?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi slet mye med det på nr 2.. hvis hun drakk for fort så kom alt opp igjen.. men er det bare sånn "sprutgulp" eller er det brekninger å? Har erfart at om det bare kommer som en fontene uten brekninger så er det ikke sykdom..for ved sykdom har barna brekt seg masse mens sem holder på..

Så dette kan være at han er overspist, eller fått i seg for mye for fort..eller så kan det være en form for reaksjon på allergi.. om det ikke bare er et virus ;)

Han har ikke brekt seg og er i god form. Men han har spist veldig mye idag. Han er flaskebarn. Kan det være at det bare har kommet opp fordi han har spist så mye ila dagen?

Han har ikke brekt seg og er i god form. Men han har spist veldig mye idag. Han er flaskebarn. Kan det være at det bare har kommet opp fordi han har spist så mye ila dagen?

Det er ganske vanlig hos små barn..til og med opp i 1års alderen ;) tror det skjer oftes om magesekken fyller seg for fort eller for mye..og er vel større sjanse for at det kan komme opp igjen når det vare er væske ;) prøv å ta pause i spisinga og se om han vil rape :)

Det var sånn her en periode nå nettopp men det gikk over. Var på helsestasjonen men de hadde ikke så mye å si til det :p Hun er også "flaskebarn" :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lille her har og hatt sprutgulp et par ganger. Og veldig ofte når hun fik nan. Er helt normalt fikk jeg høre :) Også om de spyr, i tilegg til at de da skal brekke seg så skal det vel og lukte spy av det som kommer opp? Har jeg hørt da :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er det du som pleier å gi flaske når du er hjemme, eller gir samboeren din like ofte? Lille her sendte nesten alt i retur da mormor ga flaske, og det tror jeg rett og slett var fordi hun holdt flasken for skrått, slik at hun svelget mer luft da hun spiste. Observerte det neste gang hun ga henne, og ha henne holde flasken rettere, og da gikk alt bra. Kan ha vært tilfeldig, men..

Back
Topp