Babyen min er så stille...

AB

Forumet er livet
Har kjent så lite liv i dag.. har lovet meg selv å ikke bli over hysterisk, men det er litt vanskelig..
Heldigvis kjenner jeg litt bevegelse nå[:D] Det er bare at vanligvis så er han så aktiv, av og til for mye av det gode synes mamma..hehe.. men heller det enn så lite han har gjort av seg i dag...

Håper han holder på ei stund nå!!! (hm.. tar meg selv i si han, kan jo være en hun og..hehe[:D])

er vel normalt at den roer seg noen dager og er ekstra hyper noen dager. kansje den har sovet i hele dag[;)]

Så lenge du kjenner noe nå er nok alt som det skal med babyen din, men for all del, jeg kjenner igjen den vemmelige følelsen når den lille er litt "slapp" til tider.

hei.
Det er normalt at du vil kjenne mindre liv i denne perioden, for nå har babyen begynt og komme inn i sitt eget søvn mønster. g det er som oftest motsatt som ditt, babyen sover når du er våken og aktiv, og våken når du sover eller når du ikke er i noe aktivitet. så du vil merke fort at når du ligger deg på ryggen og slapper av, så vil du kjenne at babyen blir mer aktiv.

Skjønner godt hva du mener. Ekkel følelse. Men signerer resten av gjengen her. Så lenge du kjenner noe er det vel som det skal. Men husker selv den følelsen i mitt første svangerskap. Ikke noe morro.

Masse lykke til. [:)]

Bbyen er også et indivbid med gode og dårlige dager! [:)] Så h*n kan være litt "molefonkel" en dag, og godt humør en annen dag[:D] 

Enig med de andre her... MEN hvis du blir veldig bekymret bør du kontakte føden eller jordmor for sikkerhets skyld... det kan faktisk være noe galt dersom det er store endringer. Min jordmor ba meg kontakte henne eller føden hvis jeg fikk det sånn igjen.

Kanskje den ligger andre vei, Og sparker Innover mot deg...?????[:D]

Er nok ikke noe som er galt hvis du kjenner den, men ekkel følelse når den lille blir "stille" liksom... Jeg hadde ringt jordmor å snakka med henne hvis jeg var veldig bekymra.. Han kvikner nok til igjen skal du se [:D]

Back
Topp