Babyen min blir så stooor!

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Nå ligger han på magen og heiser opp hele brystet og hodet! SÅÅÅÅÅ sterk! Og holder rangla i hånda si og ser på den, og rister på den :) Smiler, ler og prater :) "Svarer" når vi snakker med han. Smaker på hendene sine, og bare koser seg :) Herlig! Han har blitt mer våken nå, og merker nå at nyfødt stadiet er så og si over :) Nå er han en stor baby :) <3

Imorgen er han 3 måneder gammel. 63 cm lang og veier 6090 gram :)

Neste uke er det kontroll, og vaksine. Skal dere vaksinere barna deres? Hvorfor/hvorfor ikke?

Hva klarer deres babyer nå? Og hvor store, og hvor gamle er de?

Så gøy:) gøy med alle forandringene. Her holder hun seg også oppe om hun ligger på magen. Hun har i tillegg alltid vært veldig sterk i beina. Så når hun ligger på magen så driber hun å tar veina opp under seg. Så når hun klarer å komme seg helt opp på armene tar det nok ikke lange tiden til hun kryper. For siden hun klarer å ta beina oppunder seg så klarer hun å spenne seg frem over. Så er ikke alltid hun ligger der jeg la henne. Hun blir 3 måneder i sluttem av april. Hun blir nok veldig tidlig ute motorisk det var både jeg og pappan. Jeg løp og klatrett allerede når jeg var 8 måneder. hun er også begynt slå etter lekene på babygymmen. Men er ikke så mye mer ennå

Back
Topp